TripadvisorUSD 146
Booking.comUSD 146
eDreamsUSD 146
Orbitz.comUSD 146
Anmeldt 4. desember 2018

Jeg har bodd på dette hotellet mange ganger tidligere, og jeg har sett på det som et typisk lavprishotell. Da jeg kom tilbake nå, ble jeg positivt overrasket - hotellet er oppshinet og lekkert. Frokosten hadde et fantastisk godt glutenfritt brød - det er alene grunn nok til å komme tilbake.

Takk, asdafghjkl
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte oppussingen og at rommet ditt falt i smak i tillegg til frokosten vår.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Svært god service både ved bestilling og inn- /utsjekk. Veldig god frokost i trivelige lokaler. Kjempefornøyd med rommet, størrelse (oppgradert), renhold og innredning. Beliggenhet er helt topp, midt i byen. Hadde et flott opphold.

Takk, 623yngvew
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 27. november 2018

Hadde et flott opphold i Tromsø, til tross for at vi måtte ha fått det minste dobbeltrommet. Både rommet og badet var lite.
Hun som tok imot oss var lite engasjert, men hun som sjekket oss ut var av det serviceinnstilte slaget.
Trivelige folk i frokostsalen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, audkarik
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Takk for at du tok deg tid å sende oss denne tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.
Dine kommentar vedrørende innsjekk vil bli tatt med videre slik at vi kan forbedre vår service.
Ta en kikk på vår hjemmeside for flere romkategorier.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Har hatt et flott opphold i Tromsø på Thon Hotell Polar. Meget sentralt og nyoppusset. Stort flott rom med kaffemaskin. Hyggelig betjening. Rent og pent over alt. Altfor god frokost Anbefales virkelig.

Takk, Lundlund123
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og en alt for god frokosten vil jeg ta med til hele teamet.
Hyggelig at du likte oppussingen.

Anmeldt 6. november 2018

Jeg bor alltid på Thon hoteller når jeg reiser i Norge. Hotellene har bra standard, meget god frokost og serviceinnstilt betjening. Thon polar var ingen unntak. Var ikke fornøyd med det første rommet og fikk straks et større rom til min største tilfredshet.
Meget bra service og det setter jeg umåtelig stor pris på.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 989aagel
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Takk for at du valgte Thon Hotels på dine reiser i norge . Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette. Godt at det løste seg med romtype for deg.