Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 158
Anmeldt 20. desember 2018

Dette er et sentralt hotell i Tromsø! Jeg har bodd der tidligere og var derfor svært positivt overrasket over hvor bra hotellet har blitt pusset opp. Jeg fikk et fint og hyggelig rom. Hotellet har svært god frokost.

Takk, ChristianHellevang
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte oppussingen og at rommet ditt falt i smak i tillegg til frokosten vår.
Velkommen tilbake

Anmeldt 18. desember 2018

Hotellet ligger Midt i det perfekte sentrum av Tromsø Korte veier til Hurtigrutekai Skarven Vertshus med Kirken midt i Opplevelsen
Det er utsikt mot Ishavskatedralen og Gondolbanen på Andre siden.
Det er kort vei til Ishavs musuuet og kort vei til Ishavs opplevelses senter med Sel etc

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, TEBJ B

Takk for at du tok deg tid å sende oss denne tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss og tusen takk for topp score - det motiverer oss til å fortsette å gjøre vårt beste for deg som gjest.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 12. desember 2018

Dette er et flott hotell - vi fikk en gratis oppgradering og et veldig fint rom! Frokosten var helt fantastisk, masse utvalg. Hotellet er sentralt og fint. Det eneste som var litt uheldig var at det var kaldt på rommet. Vi spurte resepsjonisten om det og hun sa at vi kunne sette på varmen selv på rommet, men det fant vi ikke ut av. Uansett, flott hotell!

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, MiamariaV
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og hyggelig at du likte oppussingen av hotellet. Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette.
Din kommentar vedrørende kaldt rom tas med videre slik at vi unngår dette for fremtiden.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 7. desember 2018

Hotellet ligger veldig sentralt midt i Tromsø sentrum. Frokosten var god som alltid på Thon-hotellene.
Litt slitent inne, men rommet var fint og servicen god. Akkurat det jeg trengte for en natts overnatting i Tromsø.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Frank Th L
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. desember 2018

Jeg har bodd på dette hotellet mange ganger tidligere, og jeg har sett på det som et typisk lavprishotell. Da jeg kom tilbake nå, ble jeg positivt overrasket - hotellet er oppshinet og lekkert. Frokosten hadde et fantastisk godt glutenfritt brød - det er alene grunn nok til å komme tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, asdafghjkl
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake