Ellen L
Reisetype: Reiste alene
Linn A, Daglig lederThon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. feb. 2019
Kjære Ellen

Tusen takk for at du overnattet hos oss og for at du tar deg tid til å gi oss en slik hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er selvsagt ekstra flott å høre at du liker vårt initiative for å redusere matsvinn og at service og at servicen var bra. Takk for anbefalingen og velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Se flere hoteller i
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Helg i Tromsø, Thon Polar ligger midt i smørøyet for å være i sentrum. Små rom men store nok, vi er ikke på tur for å sitte på hotellrom. Var det billigste vi fant, men dyrt nok; det skyldes høyt belegg på alle hotell i Tromsø. Hyggelig, blide ansatte og veldig raus frokostbuffé 👍

Takk, halgeirr2018
Linn A, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Kjære Halgeir

Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig å høre at oppholdet var bra, frokostbuffeten raus og at du var fornøyd med servicen.
Håper å se deg snart igjen, velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Helt greit hotell, rent rom, god frokost. Fornøyd inntil jeg glemte en lånt bok ved avreise. Hotellet krever 150kr for å sende meg denne. Porto vil være rundt 50kr, så Thon hotell ønsker å tjene noen kroner på en avgift andre hoteller ville gitt gratis. Ikke bare litt med de legger på en fortjeneste som er dobbelt så stor som utlegget. Kundeservice??

1  Takk, joachimr363
Linn A, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære gjest

Tusen takk for din tilbakemelding det setter vi stor pris på.
Beklager at du opplevde at kundeservicen vår ikke var som forventet, dette er noe vi har sett nærmere på takket være dine tilbakemeldinger. Dette har vært praksis tidligere da arbeidsmengden og et postkontor langt unna gjorte at vi måtte vi dessverre ta et gebyr. Nå har vi derimot fått til en enklere løsning med posten og vi vil fra nå kun ta betalt for porto.

Ta gjerne kontakt med oss før ditt neste opphold så skal vi sørge for en oppmerksomhet som takk for dine tilbakemeldinger. Velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 20. desember 2018

Dette er et sentralt hotell i Tromsø! Jeg har bodd der tidligere og var derfor svært positivt overrasket over hvor bra hotellet har blitt pusset opp. Jeg fikk et fint og hyggelig rom. Hotellet har svært god frokost.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ChristianHellevang
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte oppussingen og at rommet ditt falt i smak i tillegg til frokosten vår.
Velkommen tilbake

Anmeldt 18. desember 2018

Hotellet ligger Midt i det perfekte sentrum av Tromsø Korte veier til Hurtigrutekai Skarven Vertshus med Kirken midt i Opplevelsen
Det er utsikt mot Ishavskatedralen og Gondolbanen på Andre siden.
Det er kort vei til Ishavs musuuet og kort vei til Ishavs opplevelses senter med Sel etc

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, TEBJ B

Takk for at du tok deg tid å sende oss denne tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss og tusen takk for topp score - det motiverer oss til å fortsette å gjøre vårt beste for deg som gjest.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 12. desember 2018

Dette er et flott hotell - vi fikk en gratis oppgradering og et veldig fint rom! Frokosten var helt fantastisk, masse utvalg. Hotellet er sentralt og fint. Det eneste som var litt uheldig var at det var kaldt på rommet. Vi spurte resepsjonisten om det og hun sa at vi kunne sette på varmen selv på rommet, men det fant vi ikke ut av. Uansett, flott hotell!

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, MiamariaV
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og hyggelig at du likte oppussingen av hotellet. Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette.
Din kommentar vedrørende kaldt rom tas med videre slik at vi unngår dette for fremtiden.
Velkommen tilbake.