Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ZenHotels.comUSD 163
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Fikk helt topp service og god mat. Anbefaler å bo på Thon Hotell Polar i Tromsø. Hotellet ligger sentralt i sentrum av byen. Kort vei til restauranter og shopping. Fine museumer, akvarium og andre fritids aktiviteter. Kort tur med buss, taxi eller bil til fjellheisen. Også laget en tursti til toppen.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, RobertJ1405
Linn Alexandersen, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2021

Kjære Robert J1405

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så flott at du likte beliggenheten og at du fikk tid til en tur opp til fjellheisen, det er absolutt noe vi anbefaler.
Takk igjen og spesielt for anbefalingen. Velkommen tilbake.

Anmeldt 18. januar 2021

Hotellet er sentralt beliggende, og det er ganske rolig der også om man har vindu mot gata. At Egon ligger vegg-i-vegg som man kan gå på tøflene dit er et stort pluss.
Vi fikk en meget hyggelig velkomst og kunne til og med sjekke inn tidlig. (Muligens grunnet det lave belegget pga Korona-situasjonen). Vi oppgraderte til et superior/familie-rom, og fikk et stort og greit rom i 4de. Rommet fremsto rent og pent.
Rommet hadde alt vi trengte, og litt til. For eks. kaffemaskin, minibar og safe. God seng og puter, nok av håndklær og kluter, brukbart med stikkontakter selv om noen av de eksisterende godt kunne ha vært doble. Det eneste vi hadde å utsette på rommet var at det var litt lite lysmuligheter/lamper. Dessuten var det litt dumt at nattbordene var puffer og ikke bord, noe som gjorde de uegnet til å sette f.eks glass på. Dette kan enkelt ordnes med en løs bordplate oppå, med støtter på sidene.
Når dette er sagt, så er det bare bagateller i forhold til helheten, det er kun forslag til forbedring.
Badet var romslig og pent, virket ganske nyoppusset, stor god dusj og alt du kan trenge på et bad. Pluss for ekstra hylle under vasken, og for kluter.
Frokosten var, som alltid på Thons hoteller, stor og velsmakende. Hyggelig betjening som ryddet raskt bort etter gjestene. Stort pluss for frokosten.
Sannsynligheten er stor for at vi velger dette hotellet neste gang vi er i Tromsø.

Dato for oppholdet: januar 2021
3  Takk, JonMortenJ

Kjære JonMortenJ

Tusen takk for utrolig utfyllende og veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er selvsagt ekstra hyggelig å høre at du likte var fornøyd med størrelsen på rommet og fasilitetene. Takk for tipset om nattbordene, dette skal jeg absolutt ta med meg videre. Også lysmulighetene, dette er noe vi jobber med.
Det er selvsagt også trivelig at du likte både beliggenheten, frokosten og servicen. Håper dere snart kommer til Tromsø igjen og dere er selvsagt hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. desember 2020

Alt fungerte på hotellet, flott rom, god mat og ypperlig service. Beliggenheten er i sentrum. Gode store senger. Vil berømme personalet som hjalp meg og hadde informasjon om det meste. God utsikt fra spisesalen og rom vendt vest. Godt lydisolerte rom.

Romtips: Rom fra vest, 4 etg og opp er best
Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, rinolk62

Kjære rinokl62

Tusen takk for din tilbakemelding, det er utrolig hyggelig å høre at våre gjester har hatt en fint opphold hos oss. Spesielt trivelig er det selvsagt å høre at servicen var ypperlig og at alt fungerte.
Håper vi ser deg snart igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 23. november 2020 via mobile enheter

Alltid like velkommen der. Har brukt de ofte.
God service. Nært alt i Tromsø sentrum.
Gå avstand til stort sett alt. Rommene er rene.
Godt utvalg av tv kanaler. Kaffe maskin på rommet.
Gratis kaffe i resepsjonen.
Veldig fornøyd

Reisetype: Reiste alene
Takk, marttiolavil
Linn Alexandersen, General Manager på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2020

Kjære marttiolavil

Tusen takk for veldig trivelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på.
Så flott å høre at du føler deg velkommen hos oss og at du liker vår sentrale plassering.
Du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake, håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Fint hotell, meget sentral beliggenhet og hyggelig betjening. Flotte moderne rom. Fint med Egon resturant i samme bygg, så man slipper å gå ut for å spise en god middag, om man ønsker. Kommer til å bo på dette hotellet neste gang også.

Takk, MayM1536
Linn Alexandersen, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2020

Kjære MayM1536

Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så hyggelig å høre at du likte både beliggenheten og at vår betjening var hyggelig. Vi er enig at det er en flott fordel å ha Egon i samme bygg så glad dere også likte det.
Så bra at du vil komme tilbake, du er hjertelig velkommen. Håper vi ses snart.