Booking.comUSD 151
TripadvisorUSD 152
Orbitz.comUSD 152
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service. Kom innom rommet på ettermiddagen og dessverre så var det blitt avglemt av rengjøringspersonalet. Gikk ned i resepsjonen for og få rene håndklær til neste dag men fikk tilbud om nytt oppgradert rom. Meget god beliggenhet og en fantastisk frokost.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 473mariannb
Linn Alexandersen, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så bra at vi kunne hjelpe dere når ikke alt fungerte og det er selvsagt ekstra hyggelig å høre at vi har fantastisk frokost.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen, Linn Alexandersen, direktør

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var greit nok, men skal du spise frokost uten gluten og laktose kan det bli en trasig frokost. Selv om jeg skreiv melding i bestillinga om at jeg måtte ha gluten- og laktosefri frokost, så var det ikke laktosefritt smør eller glutenfritt brød tilgjengelig. Det var knekkebrød og fokostblanding som var glutenfri, men jeg ønsket en ordinær gluten- og laktosefri frokost og det var det ikke.

Romtips: Trenger du gluten- og laktosefri frokost: styr unna!
Takk, 608oddvars

Kjære 608oddvars

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så er det leit å høre at ikke hele oppholdet ditt sto til forventningen. Du skriver blant annet at gluten og laktosefri frokosten vår ikke var god nok. Slik skal det selvsagt ikke være og her er det nok vi som er litt dårlig på kommunikasjon. Da det for tiden ikke er så mange til frokost hver dag og det går litt opp og ned har vi en del av de gluten- og laktosefrie alternativene bak på kjøkkenet. Dette slik at det ikke skal forveksles med andre og av hensyn til smittevern da alt vi setter på buffet ikke kan brukes igjen. Vi har et skilt på vår "fri for" stasjon hvor det står at man bare skal henvende seg til de ansatte på frokosten for et større utvalgt av men det er tydelig at vi her må bli ennå tydeligere.
Takk for at du sier ifra det kan kun gjøre oss bedre og det er fint å høre at rommet var greit og det virker som resten av oppholdet var bra.
Håper vi ser dere snart igjen slik at vi kan vise oss fra vår beste side, velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen, Linn Alexandersen, direktør

Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Fikk helt topp service og god mat. Anbefaler å bo på Thon Hotell Polar i Tromsø. Hotellet ligger sentralt i sentrum av byen. Kort vei til restauranter og shopping. Fine museumer, akvarium og andre fritids aktiviteter. Kort tur med buss, taxi eller bil til fjellheisen. Også laget en tursti til toppen.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, RobertJ1405
Linn Alexandersen, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2021

Kjære Robert J1405

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så flott at du likte beliggenheten og at du fikk tid til en tur opp til fjellheisen, det er absolutt noe vi anbefaler.
Takk igjen og spesielt for anbefalingen. Velkommen tilbake.

Anmeldt 18. januar 2021

Hotellet er sentralt beliggende, og det er ganske rolig der også om man har vindu mot gata. At Egon ligger vegg-i-vegg som man kan gå på tøflene dit er et stort pluss.
Vi fikk en meget hyggelig velkomst og kunne til og med sjekke inn tidlig. (Muligens grunnet det lave belegget pga Korona-situasjonen). Vi oppgraderte til et superior/familie-rom, og fikk et stort og greit rom i 4de. Rommet fremsto rent og pent.
Rommet hadde alt vi trengte, og litt til. For eks. kaffemaskin, minibar og safe. God seng og puter, nok av håndklær og kluter, brukbart med stikkontakter selv om noen av de eksisterende godt kunne ha vært doble. Det eneste vi hadde å utsette på rommet var at det var litt lite lysmuligheter/lamper. Dessuten var det litt dumt at nattbordene var puffer og ikke bord, noe som gjorde de uegnet til å sette f.eks glass på. Dette kan enkelt ordnes med en løs bordplate oppå, med støtter på sidene.
Når dette er sagt, så er det bare bagateller i forhold til helheten, det er kun forslag til forbedring.
Badet var romslig og pent, virket ganske nyoppusset, stor god dusj og alt du kan trenge på et bad. Pluss for ekstra hylle under vasken, og for kluter.
Frokosten var, som alltid på Thons hoteller, stor og velsmakende. Hyggelig betjening som ryddet raskt bort etter gjestene. Stort pluss for frokosten.
Sannsynligheten er stor for at vi velger dette hotellet neste gang vi er i Tromsø.

Dato for oppholdet: januar 2021
3  Takk, JonMortenJ

Kjære JonMortenJ

Tusen takk for utrolig utfyllende og veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er selvsagt ekstra hyggelig å høre at du likte var fornøyd med størrelsen på rommet og fasilitetene. Takk for tipset om nattbordene, dette skal jeg absolutt ta med meg videre. Også lysmulighetene, dette er noe vi jobber med.
Det er selvsagt også trivelig at du likte både beliggenheten, frokosten og servicen. Håper dere snart kommer til Tromsø igjen og dere er selvsagt hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. desember 2020

Alt fungerte på hotellet, flott rom, god mat og ypperlig service. Beliggenheten er i sentrum. Gode store senger. Vil berømme personalet som hjalp meg og hadde informasjon om det meste. God utsikt fra spisesalen og rom vendt vest. Godt lydisolerte rom.

Romtips: Rom fra vest, 4 etg og opp er best
Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, rinolk62

Kjære rinokl62

Tusen takk for din tilbakemelding, det er utrolig hyggelig å høre at våre gjester har hatt en fint opphold hos oss. Spesielt trivelig er det selvsagt å høre at servicen var ypperlig og at alt fungerte.
Håper vi ser deg snart igjen, velkommen tilbake.