Lol.travelUSD 160
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Bodde her 2 netter denne uken i forbindelse med jobbreise. Hotellet ligger sentralt i byen. Fikk stort rom i 5.etg med skrivepult, minibar og kaffemaskin. God seng og nydelig frokost, som vanlig hos Thon. Betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: september 2021
2  Takk, karenmarieh
Linn Alexandersen, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2021

Kjære Karenmarieh
Tusen takk for veldig trivelig tilbakemelding, det setter vi pris på. Så er det selvsagt ekstra hyggelig at du var så fornøyd med oppholdet og likte både frokost og service. Håper vi ser deg snart igjen, velkommen tilbake.
Med vennlig hilsen Linn A. Direktør

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Fint hotell med super beliggenhet midt i sentrum av Tromsø. Bestilte standardrom, og bodde på hotellet én natt. Litt lite rom, men god standard og god seng. Hadde vindu ut mot gata, så hørte noe støy derfra, men ikke mye. Kjempegod frokost og hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake.

Romtips: Parkering mulig i Fjellet p-hus, i gangavstand fra hotellet.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, majariks

Kjære gjest.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så bra at du sov godt til tross for vår sentrale beliggenhet, vi hører ofte det. Spesielt hyggelig er det også at du likte frokosten og service. Du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake og takk igjen.
Med vennlig hilsen, Linn A. Direktør

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Jeg har positivt å si om hotellet og servicen, bli godt tatt i mot og dem var behjelpelig med de spørsmål som jeg kom med. Frokosten var veldig god og det var mye og velge mellom, tommelen opp for dette hotellet

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, 455jannen

Kjære gjest.
Tusen takk for veldig hyggelig ord, det er alltid trivelig å høre at våre gjester hadde et fint opphold hos oss. Det er spesielt hyggelig å høre at dere ble godt tatt imot. Velkommen tilbake og takk igjen.
Med vennlig hilsen, Linn Thon Hotel Polar

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service. Kom innom rommet på ettermiddagen og dessverre så var det blitt avglemt av rengjøringspersonalet. Gikk ned i resepsjonen for og få rene håndklær til neste dag men fikk tilbud om nytt oppgradert rom. Meget god beliggenhet og en fantastisk frokost.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 473mariannb
Linn Alexandersen, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så bra at vi kunne hjelpe dere når ikke alt fungerte og det er selvsagt ekstra hyggelig å høre at vi har fantastisk frokost.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen, Linn Alexandersen, direktør

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var greit nok, men skal du spise frokost uten gluten og laktose kan det bli en trasig frokost. Selv om jeg skreiv melding i bestillinga om at jeg måtte ha gluten- og laktosefri frokost, så var det ikke laktosefritt smør eller glutenfritt brød tilgjengelig. Det var knekkebrød og fokostblanding som var glutenfri, men jeg ønsket en ordinær gluten- og laktosefri frokost og det var det ikke.

Romtips: Trenger du gluten- og laktosefri frokost: styr unna!
Takk, 608oddvars

Kjære 608oddvars

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så er det leit å høre at ikke hele oppholdet ditt sto til forventningen. Du skriver blant annet at gluten og laktosefri frokosten vår ikke var god nok. Slik skal det selvsagt ikke være og her er det nok vi som er litt dårlig på kommunikasjon. Da det for tiden ikke er så mange til frokost hver dag og det går litt opp og ned har vi en del av de gluten- og laktosefrie alternativene bak på kjøkkenet. Dette slik at det ikke skal forveksles med andre og av hensyn til smittevern da alt vi setter på buffet ikke kan brukes igjen. Vi har et skilt på vår "fri for" stasjon hvor det står at man bare skal henvende seg til de ansatte på frokosten for et større utvalgt av men det er tydelig at vi her må bli ennå tydeligere.
Takk for at du sier ifra det kan kun gjøre oss bedre og det er fint å høre at rommet var greit og det virker som resten av oppholdet var bra.
Håper vi ser dere snart igjen slik at vi kan vise oss fra vår beste side, velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen, Linn Alexandersen, direktør