Atle M
5,0 av 5 boblerAnmeldt 1. juni 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: mai 2023
Aid Schei Lillegard, Daglig lederThon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. juni 2023
Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte beliggenheten og frokosten vår. Våre medarbeidere er vår stolthet og da er det ekstra hyggelig at det blir lagt merke til.
Hjertelig velkommen tilbake

kr 1 069
0.3 km fra Thon Hotel Polar
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 4. april 2023

Helt greit hotellrom. Rent og ryddig, ikke kjempe stort men veldig sentralt så pluss for det 👍🏻 hyggelig personale. Frokosten var ok. Definitivt ikke av de bedre. Litt skuffet da Thon hotell i Alta har en helt nydelig frokost med mye variasjon i forhold. Overstekt eggerøre, speilegg som var gummi, varm maten var litt lunk, lite brød alternativer (et type brød + en type
Rundstykke på dag to) savnet laktosefri melk, og melk dag to i kaffemaskinen. Savnet også litt søtsaker men kanskje vi er blitt for godt vant i Alta 😅 Vi så kanskje for oss litt ekstra da det var reklamert for påskefrokost og den startet en time senere enn vanlig. Ellers ikke noe å utsette på. Helt basic hotell.

Dato for oppholdet: april 2023
Takk, Kristine M
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2023

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding, at du fant rommet rent og ryddig og hyggelig personale, samtidig vil jeg beklage at frokosten vår ikke sto til forventningene Dine kommentarer tas med videre til ansvarlig slik at vi unngår dette for fremtiden. Jeg vil bare si at det som du savnet er standard i vårt utvalg og skal alltid være tilgjengelig. Hyggelig å høre at du har gode opplevelser fra våre kjære kolleger i Alta.
Håper at vi kan få gleden av å ønske deg tilbake til oss ved en senere anledning.
God påske.

Anmeldt 11. mars 2023

Hotellet ligger svært sentralt! Grei gåavstand til det meste. Servicen var det lite å klage på, men jeg opplevde "tull" med når jeg skulle bestille overnatting via datamaskinen. Til tross for at jeg mottok bekreftelse på PC,en så sto det ingenting om fremtidig overnatting på internett. Tok så direkte kontakt med hotellet. Det ble oppdaget en feil som straks ble rettet på! Hadde jeg ikke ringt hotellet tidligere så vet jeg ikke om det har vært noe ledig rom for meg. Om kvelden da jeg ankom spurte jeg i resepsjonen om rommet var betalt,( hadde oppgitt fredittkortnr.v/ bestilling. Det var ikke bet. noe ble det sagt. Betalte direkte m/visakortet mitt. Dagen (reisedagen) etter fikk jeg krav fra entercard på kr. 2284,52. Denne gangen var de veldig raskt ute. Dermed kostet rommet over for en natt over 4500,00. Da jeg befant meg på Egon da meldingen kom på telefonen fra Entercard så var veien kort til hotellresepsjonen hvor hele missforståelsen ble ordnet opp i! dagen etter(hjemme) varkr.2296,- på plass! Hadde ikke ment å nevne dette, men har i hvert fall brukt en god del over 200 tegn!

Dato for oppholdet: mars 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, L7342AWhansw
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2023

Takk for din gode tilbakemelding.
Du har hatt litt av en jobb med bestillingen, så det er godt å høre at det gikk bra til slutt.
Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 14. februar 2023 via mobile enheter

En veldig skuffende start på et opphold som kunne blitt så mye bedre om de i resepsjonen bare hadde ytt litt bedre service den første dagen!

Vi hadde booket 3 rom for 3 netter, og trodde vi visste hva vi gikk til siden vi hadde gjort god research på forhånd (blant annet sjekket Thons nettside & app, sett bilder og lest kommentarer på Tripadvisor).
Vårt rom var en god del dyrere enn de to andre, siden vi ønsket å ha et rom med 2 soverom, så datteren vår kunne sove uforstyrret mens vi snakket eller så på tv utover kvelden.

Når vi kom opp på rommet så vi fort at det manglet «det ekstra rommet». Der var det kun en dobbeltseng med en sovesofa rett ved siden av. Jeg gikk dermed ned til lobbyen for å spørre om vi hadde blitt tildelt feil rom. Der var det en ung jente (og en gutt under opplæring) som fortalte meg at sånn var det… Noen rom hadde 2 soverom, mens andre var sånn som det vi hadde fått… Jeg ble så paff og skuffet over måten hun ikke beklaget noe som helst på, eller prøvde å tilby et annet rom eller en slags kompensasjon for «nedgraderingen» av hotelloppholdet vårt.
Jeg gikk skuffet tilbake til rommet vårt for å fortelle mannen min at det dessverre ikke var noe de kunne gjøre. Siden ingen i resepsjonen faktisk sa rett ut at de ikke hadde noen andre slike rom ledig, gikk mannen min ned for å høre med de. Det viste seg da at de hadde et sånn rom som vi ønsket ledig!
Vi pakket med oss alt og la i vei til det nye rommet hvor datteren vår kunne få et eget soverom. Vi ble veldig satt ut da vi åpnet døra og så at det nye rommet kun hadde en seng! Ja, et eget soverom med en dobbeltseng… Men «stuen» inneholdt 2 stoler og et lite bord. Ingen ekstra soveplass. Nok en gang tok vi kontakt med resepsjonen… Denne gangen spurte vi om de hadde en «feltseng» eller noe som vi kunne sette inn på rommet, men det hadde de ikke… Da var det jo bare å ta heisen ned igjen til det første rommet da…
Når vi kom dit var en dame i full gang med å re opp en feltseng (!!!) der sovesofaen var slått ut 20 minutter tidligere. Veldig merkelig da de jo IKKE hadde feltsenger… Vi trengte jo ikke enda en seng på det rommet, så vi pakket den sammen og trillet den ned i resepsjonen…
Når vi da endelig kunne pakke oss ut på rommet, kom vi over en brukt snuspose samt hår og skitt på gulvet, et støvete bad og et skittent håndkle… Etter 2 timer med rombytter, vasking av gulv og støvtørking på badet, kunne vi endelig slappe av litt før vi skulle ut å oppdage Tromsø!

Dette var en bedrøvelig start på en ferie vi hadde gledet oss lenge til! Planen var å sende en mail om alt dette til hotellet den samme kvelden. Etter en koselig ettermiddag i Tromsø var humøret på topp, og jeg ønsket ikke å ha dette hengende over oss resten av oppholdet, så jeg valgte å ikke sende mailen allikevel.

Resten av oppholdet ble veldig bra! Det er jo en grunn til at vi valgte Thon hotel!
Vi koste oss med deilig frokost i en stor og fin frokostsal hver eneste dag. Der var servicen mer enn bra nok! 5-åringen ble vartet opp av ei veldig hyggelig dame hver gang vi kom! En av dagene lagde hun en egen fancy asjett pyntet med jordbær og andre godsaker til henne!
Alle som jobbet i frokostsalen den langhelgen vi var der, virket å yte det lille ekstra når det kom til service! Mat og drikke var som vanlig kjempegodt! Men vi savnet de amerikanske pannekakene da.
Rengjøringspersonellet og andre vi traff på videre under oppholdet vårt var hyggelige og mer serviceinnstilt enn de vi møtte første dagen.
Beliggenheten var også ypperlig! Kun noen skritt fra kjernen av Tromsø.
Busstoppet for lokalbussen til flyplassen (mye billigere enn flybussen) var 3 minutters gåtur unna.

Dato for oppholdet: januar 2023
Takk, MajorSL
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2023

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og samtidig beklager at vi ikke har klart å levere til forventningene på valg av rom. God å høre at dere hadde en god opplevelse til frokost og spesielt at deres 5 åring fikk spesiell oppmerksomhet. Jeg håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 8. februar 2023

Godt opphold, praktisk å bo midt i sentrum, med kort vei fra Hurtigrutekaia. Stort rom, deilig frokost, og et greit sted å oppbevare kofferten til jeg skulle dra videre - og med flybussen rett rundt hjørnet!

Dato for oppholdet: februar 2023
Reisetype: Reiste alene
Takk, Freedom395744
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2023

Takk for at du tok deg tid å gi oss din tilbakemelding. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. januar 2023

Koselig hotell å være gjest på. Rommet var fint og komfortabelt, det passet meg og mine behov perfekt. Bra utvalg i frokostbuffeten, det er en bra standard hos Thon 😊 Hyggelig og imøtekommende personale. Jeg drar gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2022
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Jorunn L
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Polar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2023

Takk for din gode tilbakemelding. Det er så hyggelig når vi får tilbakemelding om at vi har klart å levere til forventningene. Frokosten vår, som vi får mye skryt av, er noe vi er svært stolte av, og derfor betyr det ekstra mye hver gang våre gjester kommenterer den. Hjertelig velkommen tilbake.