“En litt bortgjemt juvel av en restaurant”
Anmeldelse av Wedebs Restaurant

Wedebs Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi oppdaget denne da vi tilfeldigvis spaserte forbi. Her fikk vi servert helt nydelig mat fra det afrikanske horn. Menyen er liten, men inneholder delikate og smakfulle retter. Vi prøvde litt av alt. Maten er meget vegan-vennlig, og hadde jeg vært veganer, hadde jeg nok flyttet inn her. Lokalet er trivelig, ryddig og rent. Servicen gjør sitt til at bare alt blir komplett. Vi kommer uten tvil til å frekventere her fremover. Anbefales på det varmeste!

Takk, Excursion64631790948

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, drikke og service. Stort utvalg av ulike retter både vegetarisk og med kjøtt. Både barn og voksne ble veldig fornøyde. Anbefales!

Takk, Inger Lise S
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utmerket første møte med det eritreiske kjøkken. Spennende og supergod mat! Vennlig og hyggelig atmosfære, rent og pent. Mye for pengene. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Tromsø:-)

Takk, AllerMinsteMy
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig afrikansk mat i hyggelige omgivelser. Ble varmt mottat av servitør. Meget vegan/vegetar vennlig så noe for alle. Både små og større retter

Takk, Staurlandanita
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt god tradisjonell etiopisk mat. Ikke minst var betjeningen veldig hyggelig. Anbefales sterkt.

Takk, Lenehaberg

Reisende som så på Wedebs Restaurant, så også på

Har du vært i Wedebs Restaurant? Del dine erfaringer!