“Autentisk middag”
Anmeldelse av Wedebs Restaurant

Wedebs Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig, oppmerksom og utrolig smaksrikt måltid bestående av frisk salat, godt balanserte kryddrede retter,

Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2021
Takk, stiglarsen2016

Anmeldt 20. august 2021

Var og spiste med en venne-gjeng og skulle sjekke om ryktene stemte..det gjorde de så absolutt !

Kjempe service, maten var god og krydret nok for min smak. Jeg spiste falaffen og horn of Afrika å ble straks imponert over smakene. Servitøren bydde på huset juice som var skikkelig god!
Og sist men ikke minst kaffen!
Kaffe med ingefær infusjon og litt sukker (laget etter tradisjon) servert med popkorn...super kult og godt!

Blir mange flere besøk fremover

Takk, imred2016
Anmeldt 14. august 2021

Vi spiste lam og kylling med smaklig saus og mørt kjøtt. Nydelig kaffe og dessert. Anbefales virkelig!

Takk, hegerositas
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste derho og kilwa og begge deler smakte fortreffelig, måltidet ble avsluttet med dessert og eritreisk kaffe - vi kommer gjerne tilbake, hilsen Carl og Hege

Takk, Climber59586850473
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi oppdaget denne da vi tilfeldigvis spaserte forbi. Her fikk vi servert helt nydelig mat fra det afrikanske horn. Menyen er liten, men inneholder delikate og smakfulle retter. Vi prøvde litt av alt. Maten er meget vegan-vennlig, og hadde jeg vært veganer, hadde jeg nok flyttet inn her. Lokalet er trivelig, ryddig og rent. Servicen gjør sitt til at bare alt blir komplett. Vi kommer uten tvil til å frekventere her fremover. Anbefales på det varmeste!

Takk, Excursion64631790948

Reisende som så på Wedebs Restaurant, så også på

Har du vært i Wedebs Restaurant? Del dine erfaringer!