3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 287
AlgotelsUSD 314
Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig lytt både til andre rom og ut på gangen. Ikke veldig rent på badet, og putene i senga var gamle utslitte tynne lefser. Men bra frokostbuffe med bra utvalg. Blir nok å prøve et annet hotell neste gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ojo1208
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei ojo1208,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Beklager at vi ikke levde opp til forventningene dine denne gangen, men håper likevel du vil gi oss en ny sjanse ved neste Tromsø-tur :-)

Anmeldt 12. oktober 2018

Flott hotell med serviceinnstilte medarbeidere. Flott og rent rom med herlig utsikt mot brua og ishavskatedralen. Frokosten er et stort pluss med skikkelig bacon-skål. Trekker litt ned at menyen er så liten på restauranten. Foretrakk å spise ute på byen.
Savner badstu-tilbud etter lange arbeidsdager

Romtips: Få utsikt mot øst/Tromsdalen
Takk, KarlE297
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei KarlE297,

Takk for din tilbakemelding. Den settes stor pris på!

Anmeldt 10. oktober 2018

Et hotell jeg har bodd på før med bra erfaring. Stor nedtur denne gang. Mangen med samme buss fra flyplass og treg innsjekking. Fikk etterhvert rom. Omdøper hotellet til Iskaldt hotel. På rommet (658) var alle varmekilder avslått. 9 celsius. Etter kontakt med resepsjonen fikk jeg opplyst at det var en panelovn bak gardinet og at bruk av en liten knapp skjult på høyre side ville gi varme. Jeg var der for å arbeide, men ble sittende under dynen. Da det etter laaaang tid ble lunk i rommet rigget jeg meg til med den bærbare for å koble meg til wifi. Død wifi. Ved kontakt med resepsjonen var det første korte svar at mange hadde klaget på dette...men det virket i resepsjonsområdet. Her satt det da også noen frustrerte med sine maskiner. Kort videre..etter mitt "innspill" skulle resepsjonisten få tak i en som kunne ordne dette etter en tid...30-40 min. En øl på nabopub,- og det var ordnet. Det er ikke slik det skal være...Det kalde rommet var oppgradert rom med utsikt mor sundet...angivelig...og oppgraderingen kostet adskillig hundrelapper pr. natt. Like utenfor rommet låg første natt et fartøy hvor jeg fra 6. etasje måtte se opp på styrhuset..diselmaskinene durte hele natten. Oppgradert rom uten minibar. Skulle gjerne betalt ekstra for byutsikt....Prøver et annet hotell neste gang...tross god frokost.

2  Takk, Lars162

Hei Lars162,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger.
Dette er ikke inntrykket vi ønsker at du skal sitte igjen med, så hadde blitt svært glad om du kunne kontaktet hotellet på mail slik at vi kan tilby deg en kompensasjon for å rette opp ditt ellers gode inntrykk av oss :-)
ishavshotel@scandichotels.com

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Selve hotellet og rommet var veldig fint.
Det som gjør at jeg ikke gir 4 eller 5 rating er pga dårlig frokost for oss som spiser plantebasert. Kokkene som var der på kvelden visste ingenting om frokosten.
Scandic ishavshotel kunne i det minste hatt melkefritt smør (feks eldorado smøremyk (bilde 1) og vegansk ost (feks den på bilde 2 eller 3, fås på feks eurospar).

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, JMGALT
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei JMGJ97,

Takk for din tilbakemelding. Det setter jeg pris på :-)
Tar dine kommentarer videre til kjøkkensjefen så får vi se om vi kan gjøre noe med dette.

Anmeldt 21. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018