3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 287
AlgotelsUSD 314
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Sentral og fin beliggenhet nede ved bryggen.
God plass på rommet. Veldig hyggelige ansatte.
Frokosten var ypperlig. Med stort utvalg. Anbefales å spise frokost innerst forbi buffeen på bryggekanten, med utsikt utover sjøen. Nydelig start på dagen!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, annelisel661
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Anne-Lise L,

Tusen takk for din tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!
Håper du hadde det fint hos oss, og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 12. november 2018

Scandic er et hotel med god service, gode rom og bra seng og bra frokost. Kan være noe fullt i frokostsalen når det er mye turister der, i alle fall mellom 07-07:30, men fortsatt god plass ;)
Fikk et flott rom med god utsikt over havnen.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, oddner

Hei oddner,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Den setter vi stor pris på!
Håper vi får gleden av å ha deg som gjest igjen veldig snart :-)

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Var der på konferanse. Fint hotell. Rent og ryddig. Hyggelig renholdsarbeidere. Mye støy i frokostsalen og generelt i den etasjen. God mat, men lange køer. Mye tomt og mangelfull påfyll. Mangelfull borddekking. Lange køer ved innsjekk både formiddag og ettermiddag. Generelt litt dårlig logistikk.

Takk, christinagM5557HC

Hei Christina G,

Takk for din tilbakemelding.
Beklager at det ble litt venting for innsjekken. Det blir fort sånn når det er store konferanser på hotellet, der alle skal komme å sjekke inn samtidig. Håper ikke dette førte til større problemer for dere, og at du ellers hadde det fint hos oss :-)

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig lytt både til andre rom og ut på gangen. Ikke veldig rent på badet, og putene i senga var gamle utslitte tynne lefser. Men bra frokostbuffe med bra utvalg. Blir nok å prøve et annet hotell neste gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ojo1208

Hei ojo1208,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Beklager at vi ikke levde opp til forventningene dine denne gangen, men håper likevel du vil gi oss en ny sjanse ved neste Tromsø-tur :-)

Anmeldt 12. oktober 2018

Flott hotell med serviceinnstilte medarbeidere. Flott og rent rom med herlig utsikt mot brua og ishavskatedralen. Frokosten er et stort pluss med skikkelig bacon-skål. Trekker litt ned at menyen er så liten på restauranten. Foretrakk å spise ute på byen.
Savner badstu-tilbud etter lange arbeidsdager

Romtips: Få utsikt mot øst/Tromsdalen
Takk, KarlE297
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei KarlE297,

Takk for din tilbakemelding. Den settes stor pris på!