5 personer ser på dette hotellet
Vio.com
ScandicHotels.comUSD 307
Trip.comUSD 309
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Har hørt om dette hotellet i mange år men aldri besøkt hotellet.
Det angrer jeg på.
Et nydelig hotell med stor resepsjonsområde. Hyggelige ansatte og rommet er pent og rent.
Pent dekorert også.

Prisen er ikke så ille heller.

Frokosten var aldeles nydelig.
Mange konkurrerende hoteller ligger tett i tett men jeg anbefaler dette hotellet pga pris, atmosfære og ikke minst hyggelige ansatte.

1  Takk, 414kaib
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei 414kaib,

Så hyggelig tilbakemelding! Den setter vi stor pris på :-)
Vi er glade for at du endelig fikk mulighet til å besøke oss, og håper selvsagt vi får ønske deg velkommen i fremtiden også. Ha en super dag, og takk for besøket!

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Sentral og fin beliggenhet nede ved bryggen.
God plass på rommet. Veldig hyggelige ansatte.
Frokosten var ypperlig. Med stort utvalg. Anbefales å spise frokost innerst forbi buffeen på bryggekanten, med utsikt utover sjøen. Nydelig start på dagen!

1  Takk, annelisel661

Hei Anne-Lise L,

Tusen takk for din tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!
Håper du hadde det fint hos oss, og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 12. november 2018

Scandic er et hotel med god service, gode rom og bra seng og bra frokost. Kan være noe fullt i frokostsalen når det er mye turister der, i alle fall mellom 07-07:30, men fortsatt god plass ;)
Fikk et flott rom med god utsikt over havnen.

2  Takk, oddner

Hei oddner,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Den setter vi stor pris på!
Håper vi får gleden av å ha deg som gjest igjen veldig snart :-)

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Var der på konferanse. Fint hotell. Rent og ryddig. Hyggelig renholdsarbeidere. Mye støy i frokostsalen og generelt i den etasjen. God mat, men lange køer. Mye tomt og mangelfull påfyll. Mangelfull borddekking. Lange køer ved innsjekk både formiddag og ettermiddag. Generelt litt dårlig logistikk.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, christinagM5557HC

Hei Christina G,

Takk for din tilbakemelding.
Beklager at det ble litt venting for innsjekken. Det blir fort sånn når det er store konferanser på hotellet, der alle skal komme å sjekke inn samtidig. Håper ikke dette førte til større problemer for dere, og at du ellers hadde det fint hos oss :-)

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig lytt både til andre rom og ut på gangen. Ikke veldig rent på badet, og putene i senga var gamle utslitte tynne lefser. Men bra frokostbuffe med bra utvalg. Blir nok å prøve et annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ojo1208

Hei ojo1208,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Beklager at vi ikke levde opp til forventningene dine denne gangen, men håper likevel du vil gi oss en ny sjanse ved neste Tromsø-tur :-)