Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Vio.com
Expedia.comUSD 288
Anmeldt 30. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Min første natt i ishavsbyen. Relativt stort hotell. Bodde på 712 som har utsikt mot broa og ishavskatedralen.
Fint rom med sitteplass ved vinduet og seng og bad 3 trappetrinn over, artig løsning.
Opplevde innsjekk som effektiv og hyggelig.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Geir Martin A
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei GeirPaaEg,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Den setter vi stor pris på :-)
Så flott at du likte rommet ditt, og at du opplevde innsjekken som effektiv og hyggelig.
Takk for besøket, og velkommen tilbake!

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Har hørt om dette hotellet i mange år men aldri besøkt hotellet.
Det angrer jeg på.
Et nydelig hotell med stor resepsjonsområde. Hyggelige ansatte og rommet er pent og rent.
Pent dekorert også.

Prisen er ikke så ille heller.

Frokosten var aldeles nydelig.
Mange konkurrerende hoteller ligger tett i tett men jeg anbefaler dette hotellet pga pris, atmosfære og ikke minst hyggelige ansatte.

1  Takk, 414kaib

Hei 414kaib,

Så hyggelig tilbakemelding! Den setter vi stor pris på :-)
Vi er glade for at du endelig fikk mulighet til å besøke oss, og håper selvsagt vi får ønske deg velkommen i fremtiden også. Ha en super dag, og takk for besøket!

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Sentral og fin beliggenhet nede ved bryggen.
God plass på rommet. Veldig hyggelige ansatte.
Frokosten var ypperlig. Med stort utvalg. Anbefales å spise frokost innerst forbi buffeen på bryggekanten, med utsikt utover sjøen. Nydelig start på dagen!

1  Takk, annelisel661

Hei Anne-Lise L,

Tusen takk for din tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!
Håper du hadde det fint hos oss, og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 12. november 2018

Scandic er et hotel med god service, gode rom og bra seng og bra frokost. Kan være noe fullt i frokostsalen når det er mye turister der, i alle fall mellom 07-07:30, men fortsatt god plass ;)
Fikk et flott rom med god utsikt over havnen.

2  Takk, oddner

Hei oddner,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Den setter vi stor pris på!
Håper vi får gleden av å ha deg som gjest igjen veldig snart :-)

Ønsker deg en fin dag.