4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 287
Anmeldt 21. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Fantastisk hotell som ligger midt i smørøyet, helt i sentrum..Dette er et av de bedre om ikke det beste i Tromsø, gode senger, rent og pent, hyggelig personal og frokost, har aldri fått så god frokost ved noe annet hotell ! En utrolig god opplevelse å bo her ved dette hotellet..Så skal du til Tromsø, ikke tvil, bo her !

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Hege E
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Hege E,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på :-)
Håper du hadde det kjempe fint her i Tromsø!

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi benyttet møterom (Fram) her på hotellet. Alt fungerte bra bortsett fra vonde stoler som var håpløse å få regulert riktig. Det som gjør at hotellet allikevel får 5, er den helt utrolig flotte lunsjen!! Det er den mest fantastiske jeg har sett! Her fantes alt som finnes av julemat og annet fantastisk smakfull mat. Dessverre var det begrensninger på hva jeg greide å spise.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, steinolavr

Kjære steinolavr,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!

Anmeldt 30. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Min første natt i ishavsbyen. Relativt stort hotell. Bodde på 712 som har utsikt mot broa og ishavskatedralen.
Fint rom med sitteplass ved vinduet og seng og bad 3 trappetrinn over, artig løsning.
Opplevde innsjekk som effektiv og hyggelig.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Geir Martin A
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei GeirPaaEg,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Den setter vi stor pris på :-)
Så flott at du likte rommet ditt, og at du opplevde innsjekken som effektiv og hyggelig.
Takk for besøket, og velkommen tilbake!