Seaside07630201328
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
conniehsa, Front Office ManagerScandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. jan. 2019
Hei Seaside07630201328,

Takk for din tilbakemelding!
Vi prøver så godt vi kan å gi sen utsjekk når dette er tilgjengelig. Dessverre så er det ikke alltid vi kan gi denne ekstra servicen, da hotellet ofte er fullbooket. Og som du kanskje vet, så garanterer vi innsjekk kl 15.00 til alle gjester, så da er det vanskelig å gi sene utsjekker når hotellet er fullbooket. Håper du har forståelse for det :-)
  • Algotels
    kr 1 295
0.5 km fra Scandic Ishavshotel
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 14. januar 2019

Et meget godt hotell med byens beste beliggenhet. Flybussen stopper rett utenfor. Frokosten er fra øverste hylle! Rommet var veldig bra med et bittelite minus for badet. Kan uansett anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 951helgew
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Helge W,

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Håper du hadde det fint hos oss!

Anmeldt 21. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Fantastisk hotell som ligger midt i smørøyet, helt i sentrum..Dette er et av de bedre om ikke det beste i Tromsø, gode senger, rent og pent, hyggelig personal og frokost, har aldri fått så god frokost ved noe annet hotell ! En utrolig god opplevelse å bo her ved dette hotellet..Så skal du til Tromsø, ikke tvil, bo her !

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Hege E
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Hege E,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på :-)
Håper du hadde det kjempe fint her i Tromsø!

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi benyttet møterom (Fram) her på hotellet. Alt fungerte bra bortsett fra vonde stoler som var håpløse å få regulert riktig. Det som gjør at hotellet allikevel får 5, er den helt utrolig flotte lunsjen!! Det er den mest fantastiske jeg har sett! Her fantes alt som finnes av julemat og annet fantastisk smakfull mat. Dessverre var det begrensninger på hva jeg greide å spise.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, steinolavr

Kjære steinolavr,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!

Anmeldt 30. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018