Robert Kosmo
5,0 av 5 boblerAnmeldt 31. jan. 2019via mobile enheter
conniehsa, Front Office ManagerScandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
Hei RobertKosmo,

Tusen takk for tilbakemeldingen! Dette var hyggelig lesning :-)
Håper du hadde det fint oss! På snarlig gjennsyn!
kr 1 608
    kr 1 130
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 29. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Anmeldt 24. januar 2019

Hotellet hadde flott frokost og gode senger. Rommet hadde nydelig utsikt mot kaia og Ishavskatedralen. God temperaturen både på badet og rommet. Umulig å få bestilt sein utsjekk avreisedagen før på morgenen samme dag. Opplevde dette som svært negativt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Seaside07630201328
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hei Seaside07630201328,

Takk for din tilbakemelding!
Vi prøver så godt vi kan å gi sen utsjekk når dette er tilgjengelig. Dessverre så er det ikke alltid vi kan gi denne ekstra servicen, da hotellet ofte er fullbooket. Og som du kanskje vet, så garanterer vi innsjekk kl 15.00 til alle gjester, så da er det vanskelig å gi sene utsjekker når hotellet er fullbooket. Håper du har forståelse for det :-)

Anmeldt 14. januar 2019

Et meget godt hotell med byens beste beliggenhet. Flybussen stopper rett utenfor. Frokosten er fra øverste hylle! Rommet var veldig bra med et bittelite minus for badet. Kan uansett anbefales på det varmeste!

Takk, 951helgew
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Helge W,

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Håper du hadde det fint hos oss!

Anmeldt 21. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Fantastisk hotell som ligger midt i smørøyet, helt i sentrum..Dette er et av de bedre om ikke det beste i Tromsø, gode senger, rent og pent, hyggelig personal og frokost, har aldri fått så god frokost ved noe annet hotell ! En utrolig god opplevelse å bo her ved dette hotellet..Så skal du til Tromsø, ikke tvil, bo her !

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Hege E
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Hege E,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på :-)
Håper du hadde det kjempe fint her i Tromsø!