sussonn22
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjonScandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. aug. 2020
Kjære sussonn22,

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Håper vi sees snart igjen!
kr 1 701
  • ZenHotels.com
    kr 795
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 8. juli 2020

Meget hyggelig betjening og trivelig hotell midt i Tromsø sentrum. Anbefales på det varmeste. Kaffe tilgjengelig (gratis) og kaldt vann med eller uten kullsyre hele døgnet trekker også opp opplevelsen av at vi ble lagt merke til som gjester.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, SuppeD1
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære SuppeD1,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Den setter vi stor pris på :-)
Ønsker å takke for at du valgte å bo hos oss. Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 4. juli 2020

Jeg hadde en veldig behagelig opphold på hotellet i Tromsø. Stor og fint suite med fin utsikt og egen balkong. Personalet var veldig hyggelig og behjelpelig, selv om jeg måte avlyse og reise tilbake en natt tideligere.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, TZT13

Kjære TZT13,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Håper vi sees igjen snart, og fortsatt god sommer :-)

Anmeldt 29. juni 2020

Fantastisk fint hotell midt i hjertet av Tromsø by. Flott beliggenhet nede ved havna, og kort avstand til barer, butikker, fornøyelser etc. God frokost som alltid på Scandic. En fornøyelse å være gjest her.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TorJohanHjermstad
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Kjære TorJohanHjermstad,

Tusen takk for tilbakemeldingen :-)

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde familierom med ekstra sprinkelseng. Nydelig utsikt. Litt trangt rom, ekstra senger var låst langs vegg, ser for meg det er enda trangere med de utslått. Bra standard på rommet, stort sett bra renhold. Ett lite og tomt kjøleskap, greit for å oppbevare drikke i, hårføner, strykebrett/strykejern på rommet. Frokosten var veldig grei(litt redusert utvalg grunnet smitteverntiltak). Veldig dårlig luft på rommet om natta(var ikke de varmeste dagene, men sol på dagen), ikke aircondition. Lystette tykke gardiner, så måtte velge mellom lys utenfra på natta eller luft fra vinduet.kunne vært flere filmkanaler lett tilgjengelig på TV(mulig vi ikke fant de, men at de var der), ingen stikkontalt tilgjengelig nær TV. Fine og rene felleslokaler(toalett, heis frokostrom/lobby). Fokus på smittevern med håndsprit-automater lett tilgjengelig. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Ruslesteak
conniehsa, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2020

Hei Companion52759071397,

Tusen takk for tilbakemeldingen og dine kommentarer.
Det setter vi stor pris på :-)

Ønsker deg og familien en riktig god sommer!