2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 144
FindHotelUSD 145
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger ved havnen og i byens sentrum med kort vei til gågate. Pene rom med safe og ett mini kjøleskap. Ikke minibar. Vi savner muligheten til å lage litt kaffe og te på rommet. Veldig hyggelig og hjelpsom resepsjonist.

2  Takk, Restaurantproff
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære Restaurantproff,

Takk for tilbakemeldingen!
Vi har vanligvis vannkoker på alle rom, men pga smittevern har vi valgt og midlertidig fjerne disse fra rommene. Men de kommer tilbake igjen når verden er "normal" igjen.

Håper du har hatt en strålende sommer, og takk for besøket :-)

Anmeldt 13. juli 2020

Alltid en fornøyelse å bo på Scandic sine hoteller, hyggelig og profesjonelt personale.
Scandic Ishav har en perfekt plassering med gåavstand til det meste.
Fantastisk utsikt fra rommet.
Fungerer fint til forretningsreise da der ikke høres støy fra naborom og gangarealet.

Takk, sussonn22

Kjære sussonn22,

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 8. juli 2020

Meget hyggelig betjening og trivelig hotell midt i Tromsø sentrum. Anbefales på det varmeste. Kaffe tilgjengelig (gratis) og kaldt vann med eller uten kullsyre hele døgnet trekker også opp opplevelsen av at vi ble lagt merke til som gjester.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, SuppeD1

Kjære SuppeD1,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Den setter vi stor pris på :-)
Ønsker å takke for at du valgte å bo hos oss. Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 4. juli 2020

Jeg hadde en veldig behagelig opphold på hotellet i Tromsø. Stor og fint suite med fin utsikt og egen balkong. Personalet var veldig hyggelig og behjelpelig, selv om jeg måte avlyse og reise tilbake en natt tideligere.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, TZT13

Kjære TZT13,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Håper vi sees igjen snart, og fortsatt god sommer :-)