TripadvisorUSD 142
ScandicHotels.com
getaroom.comUSD 163
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet med gåavstand til nær alt. Flott rom, gode senger, serviceinnstilte og vennlige ansatte på alle nivåer. Rent og velholdt. Her følte vi oss velkomne.
Frokosten fremsto som litt kaotisk, ikke helt det utvalget og de bugnende fatene vi tidligere har erfart - men det er en spesiell situasjon og mange gjester i alle aldre. Været var utfordrende, så savnet åpen restaurant og bar. Etter dager utendørs med sightseeing i regn, hadde det vært godt å ha et tilbud og sluppet å gå ut igjen. Likevel, hotellet anbefales på det varmeste.

1  Takk, Elihaf
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære Elihaf,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper vi snart er tilbake til "normalen" med åpen bar og restaurant, men dessverre så har Covid-19 satt sitt preg på reiselivsnæringen :-(

Håper dere har hatt en fin sommer, og takk for besøket!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne og 3 barn bodde her en natt, ingen mulighet for å booke så mange via nett, men ringte hotellet og fikk en ok pris. Fikk rom ved siden av hverandre, noe vi satte pris på. Insjekk gikk fort og greit, dispenser med antibac plassert ved resepsjon og spisesal. Pga covid 19, fikk vi spørsmål om når klokken vi ville spise, veldig bra for å unngå for mange gjester på en gang!
Utvalget på frokosten var noe av det beste vi har hatt i Tromsø, alt fra fersk leverpostei, fiskekaker(!) grøt, smoothie, frukt, mange brødtyper/rundstykker etc. Eggerøren var syntestisk som mange andre steder som dette, bacon var vel kalkunbacon?
Restauranten i 2 etg var stengt, men fikk kjøpe (dyr) drikke i respsjonen.
Rommene var rene og utsikt mot havnen, men teppe på gulv trekker litt ned.
Ligger sentralt til, men som andre hotell i nærheten, vanskelig med (rimelig) parkering.
Terningkast 5 av 6..

1  Takk, Supedad_from_Norway

Kjære Supedad_from_Norway,

Tusen takk for tilbakemeldingen! Den setter vi stor pris på :-)
Håper dere har hatt en fin sommer så langt, og takk for besøket.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har absolutt byens beste beliggenhet og vi hadde rom med utsikt til broen og katedralen. Veldig hyggelig i resepsjonene. Baren på hotellet var stengt pga korona, men de hadde litt drikke i resepsjonen. Rene og romslige rom. Frokosten var veldig bra.

2  Takk, beatev115

Kjære beatev115,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Den setter vi stor pris på :-)
Håper du har hatt en fin sommer, og takk for besøket!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger ved havnen og i byens sentrum med kort vei til gågate. Pene rom med safe og ett mini kjøleskap. Ikke minibar. Vi savner muligheten til å lage litt kaffe og te på rommet. Veldig hyggelig og hjelpsom resepsjonist.

2  Takk, Restaurantproff

Kjære Restaurantproff,

Takk for tilbakemeldingen!
Vi har vanligvis vannkoker på alle rom, men pga smittevern har vi valgt og midlertidig fjerne disse fra rommene. Men de kommer tilbake igjen når verden er "normal" igjen.

Håper du har hatt en strålende sommer, og takk for besøket :-)