88Berit88
3,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Connie Andersen, Guest Services / Front OfficeScandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. aug. 2020
Kjære 88Berit88,

Takk for tilbakemeldingen! Den setter vi pris på :-)
Baconet er på vei tilbake nå, så ved neste besøk får du bacon til frokosten :-)
kr 1 587
    kr 989
2.8 km fra Scandic Ishavshotel
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Booket som vanlig via nett. Ankom hotellet til blide og servocevennlige ansatte, rommet var upåklaklahelig som alltid. Frokosten god og smitterverntiltak ble tatt seriøst.
Kommer tilbake igjen selvfølgelig 👏👏

2  Takk, Airedale74
Connie Andersen, Guest Services / Front Office på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Kjære Airedale74,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Den setter vi stoooor pris på :-)
Vi sees snart igjen!

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fint og sentrumsnært hotell med hyggelig personal og god frokost. Fin utsikt fra rommene mot sjøen. Litt mye bråk fra kaia da flere store skip ankret opp under oppholdet. Fokus på å hindre smittespredning av covid 19.

Takk, lisy504

Kjære lisy504,

Takk for tilbakemeldingen! Den setter vi stor pris på :-)

Anmeldt 11. august 2020

Kona og jeg bodde i tre døgn på Scandic Ishavshotell, og stortrivdes der. Hotellet ligger i umiddelbar nærhet til alt, og beliggenheten ved kaipromenaden er fin. Prisnivået må også sies å være høyst akseptabelt, og i tillegg kan vi skrive under på at frokosten holder høy standard.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Joachim A
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære Joachim A,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Den setter vi stor pris på!
Godt å lese at dere likte frokosten vår og den fine beliggenheten.

Ønsker dere en fortsatt god sommer, og takk for besøket!

Anmeldt 8. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet men synd med båter/fartøy som legger til kai på natten og skal jobbe og bråke. Det er også synd med svak ventilasjon som gjorde det veldig varmt på rommet. Men vi skal ikke klage på været. Fortreffelig frokost på hotellet.
Hadde blitt en klar 5’er om det hadde vert aircondition og ingen bråkete båter ved kaien.

1  Takk, 606janb

Kjære 606janb,

Takk for tilbakemeldingen!
Ja, værgudene har vært snille med oss i sommer :-D Så nå er vi litt mer klar til den iskalde vinteren!

Håper dere har hatt en fin sommer så langt, og takk for besøket!