Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 197
Priceline
Anmeldt 14. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Anmeldt 7. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. august 2020

Rent og ryddig , veldig vennlig personale og ikke minst Tromsøs desidert BESTE hotell frokost.
Topp beliggenhet midt i smørøyet av byen med utsikt over sundet , havna og Ishavskatedralen. Nært til bespisning og byens koseligste Pub Rorbua

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aronsenb
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Kjære aronsenb,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Ønsker deg en fin dag, og håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 25. august 2020

Sentralt beliggende hotell på kaia i Tromsø sentrum. Litt mørkt og lite rom. Noe støy fra bryggeområde når vinduet er åpent. Ingen ekstrapute tilgjengelig på rommet. Kjøleskap med svært dårlig kjøling, ikke regulerbart. Ok frokost, bra utvalg. Brødskivene i tykkeste laget. Ingen engangshansker tilgjengelig, (smitterisiko). Hyggelig betjening.

Romtips: Beste rom er med utsikt over sjøen og Ishavskatedralen.
1  Takk, TOR S
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Kjære TOR S,

Takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 24. august 2020

Nok en gang hyggelig og bra opphold på Scandic. Bra frokost , bra coronatiltak og hyggelig ansatte. Kan anbefales og husk å be om rom med utsikt mot sjøen eller havna. Følte oss trygt og godt ivaretatt i disse tider.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 55jacques2020

Kjære 55jacques2020,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Håper vi sees snart igjen :-)