5 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 163
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Vi ble greit tatt imot og hotellet var rent og pent. Restaurantbesøket ble en katastrofe. Smakløs, seig og kald mat ødela kvelden. Og så fulgte en søvnløs natt fordi vi hadde rom ved siden av det som hørtes ut som et fuglefjell. Jeg skjønner at disse fuglene er fredet, men vi kan neste gang velge å la være å bo ved siden av dem.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Rune E

Hei Rune E,
Tusen takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 27. juli 2021

Fint familievennlig hotell som ligger midt i sentrum. Flinke ansatte rene og trivelige rom. Frokosten var veldig bra. Smittevern er godt ivaretatt på hotellet noe som resulterte i et avslappende og trygt opphold

Takk, 101kjetil
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på dette hotellet. Godt fornøyd med både pris, lokasjon, service, rom og renhold. Gode senger, men litt liten/tynn hodepute. Frokosten var fantastisk! Kommer til å bo her igjen ved neste Tromsø-besøk. Det eneste minuset var kanskje at det fremkom på booking.vom at de fleste rom hadde utsikt mot sjøen, men dette viste seg å bare gjelde superior-rom. Vi hadde utsikt mot Rorbua:) Dog svært fornøyd med oppholdet!

Romtips: Be om superior-rom hvis du ønsker havutsikt.
Takk, 504marith
Anmeldt 9. juli 2021