Trip.com
ScandicHotels.comUSD 128
Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Connie Andersen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ishavshotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2021

Anmeldt 4. august 2021

Flott hotell, fin beliggenhet. Hadde bestilt superior rom for 2 netter. Stor var overraskelsen da vi fikk beskjed om at vi var oppgradert til suite. Strålende rom med fantastisk innredning og utsikt. Neste gang Tromsø blir det uten tvil Ishavshotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Vacation87868

Kjære Vacation87868,
Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen. Den setter vi stor pris på :-)
Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Vi ble greit tatt imot og hotellet var rent og pent. Restaurantbesøket ble en katastrofe. Smakløs, seig og kald mat ødela kvelden. Og så fulgte en søvnløs natt fordi vi hadde rom ved siden av det som hørtes ut som et fuglefjell. Jeg skjønner at disse fuglene er fredet, men vi kan neste gang velge å la være å bo ved siden av dem.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Rune E

Hei Rune E,
Tusen takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 27. juli 2021

Fint familievennlig hotell som ligger midt i sentrum. Flinke ansatte rene og trivelige rom. Frokosten var veldig bra. Smittevern er godt ivaretatt på hotellet noe som resulterte i et avslappende og trygt opphold

Takk, 101kjetil