“Svært god service”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Eksemplarisk god service av kelnerne. Som gjest føler du deg velkommen med en gang, og får den oppmerksomheten som gjest skal ha. Bra mat.

1  Takk, MorganLillegard

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Tang s er vel som en institusjon i Tromsø. Her har de en meget stor og allsidig kinesisk meny. Alt som du tenker de burde ha finnes

Trivelig og servicevennlig personal , og rask servering

Maten smaker topp, og dette er absolutt en restaurant verdt et besøk

Takk, knutp1
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Tangs har vært en god favoritt i flere år, både for take away og besøk. De har stor meny og rause porsjoner. Lokalet er det samme som det har vært siden oppstart men det er koselig. Betjeningen er hyggelig og maten kommer fort. Men dessverre har det vært noen glipper de 2 siste gangene. Begge gangene har det vært alt for mye pepper på den stekte risen. Nesten på grensen til uspiselig. Og nå siste gangen fikk vi gal mat men måtte betale full pris likevel.

1  Takk, Birgitteme
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Lenge siden siste besøk grunnet misnøye, og ønsket derfor å gi resturanten ett nytt forsøk. Bestilte lam etter anbefaling. Denne har tidligere vært helt ok,men denne gangen ihjelstekt og tørt. Mine kollegaer fikk frosne grønnsaker, noe som var hverken smakfullt eller delikat. Husets vin var sur,dette fikk jeg riktignok ett nytt glass av. Desverre siste besøk,og anbefales ikke.

Takk, Trail305010
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Var ute med 2 venninner på middag i kveld. Hadde bestilt bord på forhånd. Kom til delvis tomt lokale. Fikk god hjelp av erfaren kelner til å velge retter, noe vi satte veldig pris på. Bestilte selv lam, noe som i utgangspunktet så veldig tørt ut. Bestilte derfor ekstra saus straks retten kom på bordet. Rettet inneholdt hermetisk mais som viste seg å være muggen. Dette tok kelneren straks seg av, men fikk dessverre ikke ny rett før de andre var ferdig. Bestilte kaffe som dessert, og forventet riktignok å få denne som kompensasjon for venting, men der tok jeg feil.. Når dette ble gjort oppmerksom på ble kelneren straks ufin, og sa at han kunne trekke kaffen i fra regningen men det gikk ut over han personlig-økonomisk. Mitt andre besøk og mitt siste. Det finnes nok av flotte restauranter i nærområdet,så styr unna denne.

Takk, Anna-Iren

Reisende som så på Tang's Restaurant, så også på

Har du vært i Tang's Restaurant? Del dine erfaringer!