“Kina mat på sitt aller beste !”
Anmeldelse av Tang's Restaurant

Tang's Restaurant
Vurdert som nr. 42 av 144 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019

Alle som liker kina mat kommer til å like Tangs, nydelig mat og kjempegod service til en hver tid ! Min absolutte favoritt plass innen kategorien kina mat, ingen over og ingen ved siden av!

1  Takk, Hege E

Anmeldt 16. januar 2019

Det var mange folk denne fredagskvelden, og vi ble vist til et koselig bord av en trivelig servitør. Vi ventet ca 20 min på maten, og alle fikk mat samtidig :-) Vi syntes interiøret var helt greit, ikke minimalistisk og oppusset, men fin atmosfære! Stor meny, den kunne de nok kuttet litt ned på. betalte 1100 for 4 voksne, (4 hovedretter, 3 brus og 1 glass vin)

1  Takk, solveigkj
Anmeldt 6. januar 2019

En litt kjedelig og "retro" kinarestaurant, og selvfølgelig en lang meny der jeg tviler på at alle retter smaker så veldig forskjellig.
Imidlertid er det mye som løfter inntrykket av stedet.
En meget hyggelig og serviceinnstilt betjening.
Maten kom raskt og var gloende varm.
Det som likevel gjorde dette til en fulltreffer var valget av Biff Malak. Fantastisk god mat og i rikelige mengder. Ble veldig mett og klarte ikke dessert selv om det fristet.
Prisnivået lavt i forhold til mengde mat og andre spisesteder.
Skal dit igjen når anledningen byr seg

Takk, KarlE297
Anmeldt 23. desember 2018

En tradisjonsrik restaurant med stort utvalg av kinesiske retter. Rimelige og store porsjoner. Kanskje litt "kjedelig" da menyen ikke har vært nevneverdig endret på de siste 10 årene.

Takk, Jens L
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Eksemplarisk god service av kelnerne. Som gjest føler du deg velkommen med en gang, og får den oppmerksomheten som gjest skal ha. Bra mat.

1  Takk, MorganLillegard

Reisende som så på Tang's Restaurant, så også på

Har du vært i Tang's Restaurant? Del dine erfaringer!