“Terningkast 6”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og mat. Har aldri opplevd så høt kvalitet på Chinamat før. Veldig koselige lokaler. Anbefales på det chizuanske sterkeste

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 333petterh

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det var god mat. Maten jeg bestilte var litt sterk, og det syntes jeg var godt. Det er jeg ikke vant til med kinesisk mat. Hyggelig ansatte og fint lokale, men en smule kaldt der inne på en kald sommerdag.

Takk, Trokken
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag og maten var veldig god. Autentisk kinesiske restaurant med flott interiør, effektivt personale, kjapp service på mat. Kommer gjerne igjen.

1  Takk, ask_luj
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, effektiv betjening, og hyggelig atmosfære. Ventetiden på mat var kort, og betjeningen var innom bordet flere ganger ila. Serveringen for å se til at vi hadde alt vi trengte.

Takk, joeranoeks
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Mitt første besøk på Tang’s og skal tilbake. Utrolig god mat,hyggelig og ikke minst humoristisk kelner. Ikke måtte vi vente lenge på hverken drikke eller middag.Rent og pent + corona tiltakene ble fulgt

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, SivHege2013

Reisende som så på Tang's Restaurant, så også på

Har du vært i Tang's Restaurant? Del dine erfaringer!