“En herlig biff middag.”
Anmeldelse av Skarvens Biffhus

Skarvens Biffhus
Vurdert som nr. 96 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 4. september 2021

Etter først å ha smakt litt på øl i bar delen på Skarven så gikk vi til fiske restauranten den var fullbooka. Så da ble det biff som er like godt.

Fikk siste bord som var ledig.

Spiste en nydelig indrefilet og smakte på litt øl til og hadde en helt vidunderlig aften på ett stille sted hvor musikken er for høy og du kan høre hva den andre sier.

Betjeningen var super hyggelige og som sagt maten smakte nydelig.

Takk det var alt jeg hadde på hjertet.

Takk, Baross

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk, veldig bra sted, alt fra smittevern via superbra betjening til veldig bra mat gjør at vi "søringa" kommer garantert igjen. Tusen takk

1  Takk, Stig59
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fint og genuint lokale. Nordnorske retter - og burger - på menyen. Ikke det billigste stedet k byen, men verd en tur. Grillet hval var en klar sekser. Bacalao’en var veldig god. Burgerne sånn passe. Veldig hyggelig og «rett fram» kelner. Anbefaler gjerne en tur hit!

Takk, 803annegrethed
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og drikke. Spiste andebrystet med utrolig godt tilbehør og bjørnetjeneste til dessert. Hyggelige ansatte.

Takk, mildridskauge
Anmeldt 27. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Skarvens Biffhus, så også på

Har du vært i Skarvens Biffhus? Del dine erfaringer!