2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 147
Anmeldt 6. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 15. oktober 2018

Oppholdet var supert, det var en god og innholdsrik frokostservering. Hyggelig betjening i resepsjonen og i hotellbaren. Ekstrasengen kunne vært mer behagelig, men slik blir det. Hotellet er sentralt i Tromsø. Kan anbefales..

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kai-Edgar_Westeng
ResepsjonGrand, Front Desk på Scandic Grand Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

God Morgen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det betyr mye for oss å høre.
Vi er veldig glade for at dere hadde et fint opphold her hos oss,
håper vi sees igjen :-)

Anmeldt 15. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 6. oktober 2018

Første natt var vi ikke fornøyd med sengen på rommet vårt, gikk til resepsjon å klaget. Fikk uten noe om og men byttet rom med seng som vi ble fornøy med. Det kaller jeg service. Vi er veldig fornøyd med vårt opphold på hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, airin2010
ResepsjonGrand, Front Desk på Scandic Grand Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

God Morgen,

Godt å høre at det ordnet seg med rombytte, takk for din tilbakemelding - det setter vi stor pris på :-)

Sees igjen!

Anmeldt 27. september 2018

Dette er et helt greit hotell med moderne fine rom, god mat og god beliggenhet. Personalet var hjelpsom og hyggelig. Stort pluss for kveldsbuffet.
De holder på å rehabilitere hotellet utvendig så hele hotellet var pakket - men det var ikke noen stor ulempe for meg.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AudunP

God Morgen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det betyr mye for oss.
Godt å høre at du trivdes her under ditt opphold og at renoveringen ikke var til større bry!

Sees igjen!