3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ScandicHotels.comUSD 238
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har bodd her noen ganger ifm jobbreiser og trives godt her. Sentral beliggenhet midt i byen, med restauranter og barer nær hotellet. Hyggelig betjening, godt renhold og god frokost servert i en trivelig frokostsal. Anbefales :)

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, 991henrikr
Anmeldt 6. desember 2018

Ligger fint til nesten midt i sentrum, og med kjøpesenter, barer og spisesteder helt i nærheten! Bare noen minutter å gå til hurtigbåtkaia og bussterminal som ligger like nedenfor hotellet,helt nede ved sjøen.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Coastal48900640208
Anmeldt 6. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 15. oktober 2018

Oppholdet var supert, det var en god og innholdsrik frokostservering. Hyggelig betjening i resepsjonen og i hotellbaren. Ekstrasengen kunne vært mer behagelig, men slik blir det. Hotellet er sentralt i Tromsø. Kan anbefales..

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kai-Edgar_Westeng
ResepsjonGrand, Front Desk på Scandic Grand Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

God Morgen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det betyr mye for oss å høre.
Vi er veldig glade for at dere hadde et fint opphold her hos oss,
håper vi sees igjen :-)

Mvh,