TripAdvisor
Innboks
Søk
Anmeldt 8. september 2019

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 5. august 2019

Spontantur til Tromsø og dette hotellet hadde kapasitet til overkommelig pris. La inn bestilling via hotellets nettside og krysset av for rom høyt oppe og langt unna heis. Fikk rom i tredje etasje over diskoteket. På natten målte vi impulsstøy på over 90 decibel inne på rommet og det ble ikke mye søvn. Frokostbufeen så delikat ut, men når man er sliten og kvalm etter en natt med minimal ro var det ingenting som falt i smak. Dette ble langt fra den koselige turen vi hadde planlagt til Tromsø og det meste av helgen ble ødelagt av denne opplevelsen. Dette hotellet frister ikke til å besøke igjen.

Romtips: Vårt inntrykk er at de ikke tar hensyn til kundenes ønsker.
Takk, RoLeTuSi
Anmeldt 5. august 2019

Vi ble jo litt skuffet da vi endelig fått hotellet, og at det var ikledd oppussingsnett, og stillaser. Og langt fra like pent å se på som de andre hotellene i byen. Inngangspartiet også en byggeplass. Men vel inne var det en annen atmosfære. Rolig og koselig, selv om hotellet var fullt av gjester. Rommet var, greit... Eldre møbler og tydelig brukt og slitt. Badet var stort, og fint! Så vi godtok det sånn. Men, etterhvert viste det seg at toalettet ikke fungerte helt bra. Når en person hadde gjort sitt og skyllet ned, kunne det ikke brukes igjen på et par timer. Vi klagde til resepsjonen, som fikk en rørlegger til å se på det. Han ga opp, og hotellet ordnet et nytt rom til oss. Pga at hotellet var fullt, så fikk vi en suitte. Kjempebra av hotellet. Matsalen er nesten alltid full, men maten er helt topp. Veldig sentralt. Hotellet blir helt på Scandic - klasse når det blir ferdig oppusset. Takk for koselig opphold. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 16Jonny
Anmeldt 22. juli 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Flott rom med stor og behagelig seng, men er du en som sover lett så vil man høre mye musikk fra utestedet som er i første etasje i samme bygg. Utover dette så kan det sies at frokosten er meget god, med ett godt utvalg.

Reisetype: Reiste alene
Takk, lars588