ScandicHotels.comUSD 128
Trip.comUSD 222
Anmeldt 16. juli 2020

Hotellet ligger sentralt til, men mangler avtale om parkering, og parkering i Tromsø er ikke lett å finne, og det er DYRT. (Parkering i fjellanlegget var stengt rett ved) Flybussen stopper rett utenfor.
Rommet var ikke klart kl 15, men vi fikk kaffe mens vi ventet, og barna fikk is ved innsjekk, det var hyggelig! Dusj manglet dør og dermed ble gulvet vått, veggen var skittent og det var slitt gulv som slett ikke var rent nok som man forventer på et hotell. Litt lite lys på rommet.

Frokosten var ok, pga covid19, men vi fikk en god god opplevelse til tross for turister sitter lengre enn nødvendig, slik at mange måtte stå å vente. Kanskje flere på jobb, slik at bordene kunne blitt ryddet fortere? Litt liten frokostsal når det bor mange på hotellet. Scandic kan bedre, men hyggelige folk i resepsjonen!

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 10. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 2. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde ett deilig opphold. Vi opplevde det lettvint å kommunisere med Scandic på forhånd, da vi skulle booke med vennepris. Vi fikk tilogmed ønsket vårt oppfylt om ett rom med badekar. Sengene var deilige og supermyke. Rommet var kjempestort og deilig. Samt frokosten var god og godt organisert i disse tider.

Det eneste som trekker ned var mottagelsen når vi ankom hotellet. Der var det lang kø. Han ansatte som stod i resepsjonen hadde på seg skilt der det stod at han var «new to the job», men det å sette han alene der var uforsvarlig. For det første var han synlig stressa, og derfor glemte han mye på kommunikasjonsfronten og for mange av oss i køen ble det oppfattet veldig ufhøffelig. Han kommuniserte lite, kort og rart. Veldig leit at firmaet hadde satt han alene ser i rushtid!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 9. juni 2020

En hjelpsom og vennlig resepsjonist tok i mot oss på en behagelig og god måte, slik at vi følte oss velkommen fra først stund. Rommet vi fikk tildelt var i 7. etasje, og det var både nyrenovert og stort til å være hotellrom.
Hotellet fremstår som moderne og nyrenovert over det hele og alle felles fasiliteter var rent og moderne. Rommet var godt rengjort og sengen var av ypperste kvalitet, samt øvrig møblering trives du med.
Måten hotellet takler disse korona tider både med bespisning og øvrig slik at du som gjest kan føler deg trygg, bør andre hoteller ta lærdom av.
Personalet vi møtte, var både hjelpsom og grei, og skal en trekke frem en som utmerket seg på et fantastisk god måte for gjestene må vi nevne Mai som hadde ansvaret for frokosten. Hun kan sitt fag, og her føler du deg virkelig ivaretatt på en fantstisk måte.
Vi vil anbefale alle som legger turen til Tromsø i sommer og senere, om og ta en titt på Scandic Grand Hotell Tromsø

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Fastdalen