Destinia.com
Trip.comUSD 214
Anmeldt 23. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 17. juli 2020

Venninner som har booket inn på dette hotellet. Med det første reagerte vi på at det var små hår og masse støv på badet, vi bestemte oss for å se over hele rommet da vi først oppdaget det, var masse støv over alt. Ser ikke ut som at de har vasket siden de åpnet opp hotellet. Med tanke på at det i tillegg er påvist covid-19 i byen så anbefaler jeg ingen å booke dette hotellet. Da vi klagde på rommet fikk vi ett nytt som va mye lavere standar enn det vi fikk først, så vi valgte å beholde det rommet vi fikk først. Da resepsjonisten fant ut det kom han inn på rommet våres og tørket av med en klut.

Takk, ToveJohanneL
Anmeldt 16. juli 2020

Hotellet ligger sentralt til, men mangler avtale om parkering, og parkering i Tromsø er ikke lett å finne, og det er DYRT. (Parkering i fjellanlegget var stengt rett ved) Flybussen stopper rett utenfor.
Rommet var ikke klart kl 15, men vi fikk kaffe mens vi ventet, og barna fikk is ved innsjekk, det var hyggelig! Dusj manglet dør og dermed ble gulvet vått, veggen var skittent og det var slitt gulv som slett ikke var rent nok som man forventer på et hotell. Litt lite lys på rommet.

Frokosten var ok, pga covid19, men vi fikk en god god opplevelse til tross for turister sitter lengre enn nødvendig, slik at mange måtte stå å vente. Kanskje flere på jobb, slik at bordene kunne blitt ryddet fortere? Litt liten frokostsal når det bor mange på hotellet. Scandic kan bedre, men hyggelige folk i resepsjonen!

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 10. juli 2020