Priceline
Vio.com
Expedia.comUSD 178
ScandicHotels.comUSD 177
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt hotell med sentral beliggenhet. Veldig godt utvalg på frokostbuffet. Hyggelig resepsjonsområdet. Rommet var veldig varmt. Og det var ikke mulig å gjøre noe for å få skrudd ned temperaturen. Den ble styrt fra Oslo, fikk vi vite av resepsjonisten. Vi fikk ikke tv’en til å fungere og det mangler drikkeglass på badet.

1  Takk, kjerstiSBye
Anmeldt 26. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 25. juli 2020

Svært fornøyd med Scandic Grand Tromsø. Anbefaler dette til alle. God frokost, greie rom, midt i sentrum. Kanskje litt mye bråk fra gata på natta, men greit. Hyggelig betjening, greit organisert i disse coronatider.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jimolsen
Anmeldt 23. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 17. juli 2020

Venninner som har booket inn på dette hotellet. Med det første reagerte vi på at det var små hår og masse støv på badet, vi bestemte oss for å se over hele rommet da vi først oppdaget det, var masse støv over alt. Ser ikke ut som at de har vasket siden de åpnet opp hotellet. Med tanke på at det i tillegg er påvist covid-19 i byen så anbefaler jeg ingen å booke dette hotellet. Da vi klagde på rommet fikk vi ett nytt som va mye lavere standar enn det vi fikk først, så vi valgte å beholde det rommet vi fikk først. Da resepsjonisten fant ut det kom han inn på rommet våres og tørket av med en klut.

Takk, ToveJohanneL