Booking.comUSD 120
ScandicHotels.comUSD 120
eDreamsUSD 120
CheapTicketsUSD 121
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Enkeltrom med 120x200 seng. God liggekomfort. Rommet var rent. Vinduet kunne bare åpnes litt, så det var veldig varmt og dårlig luft på rommet. Frokosten var helt ok. Måtte spørre etter glutenfritt brød begge dagene. Den siste dagen spurte jeg etter glutenfritt brød, men de kom aldri med det. Jeg bodde på dette hotellet også høsten 2019. Da var det veldig mye tull med frokosten. Det har blitt bedre nå syns jeg, men synes det var dårlig at de ikke orket å komme med brød. Jeg vet ikke om jeg blir å bo der igjen, mest sannsynlig ikke. Jeg liker å kunne åpne vinduet. Det varme rommet og den dårlige lufta gjorde at det var vanskelig å sove.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, AnnHavdalen
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt hotell med sentral beliggenhet. Veldig godt utvalg på frokostbuffet. Hyggelig resepsjonsområdet. Rommet var veldig varmt. Og det var ikke mulig å gjøre noe for å få skrudd ned temperaturen. Den ble styrt fra Oslo, fikk vi vite av resepsjonisten. Vi fikk ikke tv’en til å fungere og det mangler drikkeglass på badet.

1  Takk, kjerstiSBye
Anmeldt 26. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 25. juli 2020

Svært fornøyd med Scandic Grand Tromsø. Anbefaler dette til alle. God frokost, greie rom, midt i sentrum. Kanskje litt mye bråk fra gata på natta, men greit. Hyggelig betjening, greit organisert i disse coronatider.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jimolsen