ScandicHotels.comUSD 132
TripadvisorUSD 133
eDreamsUSD 132
Anmeldt 11. august 2020

Personalet i resepsjonen var hyggelige. Dessverre dro rommet hele inntrykket helt ned. En ting at det var gammelt, men at det var så skittent som det var er ikke greit. Her var møkk og støv som har ligget lenge. Fikk dagen etter et nytt rom, like dårlig. På tredje forsøket fikk vi et rom som var bra.
Jeg kommer dessverre ikke til å velge dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ingunn123567
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne og ligger meget sentralt. Litt plunder å finne parkering, og den er ikke billig. Lite støy. Vi hadde familierom på 3 etg. Dette var slitt. Dobbeltsenga (to enkle som var satt sammen) hadde forskjellig høyde og den ene var skikkelig dårlig. Vi byttet om å ligge på den dårlige siden da vi fikk så vondt i ryggen av den. Stoffmøblene så ikke delikate ut med mye flekker. Kunne virkelig trengt seg en rens. Under middels rengjort resten av rommet. Ble ikke fylt på med glass så etter en rengjøring måtte vi ned for å hente flere. God frokost. All ære til de som hadde kontroll i frokostsal under disse koronatider. Vi måtte vente til vi ble vist bord, de hadde full kontroll og var smilende og hyggelig.

Takk, monicaj913
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Har vært boende der i 4 netter
Hadde bestilt superior sånn at vi kunne få vannkoker/te/kaffe på rommet.
Gikk ned i resepsjonen for å spørre da dette ikke fantes på rommet.
Fikk da beskjed om at jeg kunne komme ned å hente kaffe i resepsjonen da jeg ville ha kaffe.
Men da jeg har betalt for å ha det på rommet skulle han ordne med vannkoker.
Dette kom på plass, men vi så aldri noe til kopper/kaffe etc..
Klaget også på rengjøring på rommet, og ba om at de måtte støvsuge/vaske gulvet etter to dager. Resepsjonen ringte housekeeper, som skulle ta tak i dette...
Men dette ble heller ikke gjort. ( selv om støvsuger og vaskeutstyr stod rett utenfor rommet )
Skitne gulv og sengekappe med flekker på .
Det som virkelig er positivt er frokostserveringen med personalet. Blide og imøtekommende.
Veldig delikat og bra utvalg.
Burde virkelig få refusjon/kompensasjon for rommet....

1  Takk, 525annelises
Anmeldt 3. august 2020

Vi har bodd på dette hotellet 2 ganger, og fikk samme opplevelse av resepsjonisten ved ankomst hver gang; ikke særlig smilende og ikke noe "velkommen" overhodet. Virker lite service og kunde minded. Rommet vi fikk denne gang var vesentlig bedre enn tidligere, med bittelitt utsikt også. Selvfølgelig hadde hotellet glemt ekstra oppredning, og ekstra håndklær for familie. Dog var som sagt værelset av god standard med ok plass. Frokosten var også litt bedre enn sist, men litt trangt og noe "korona" risk når man forsyner seg.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, BRK0505
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Enkeltrom med 120x200 seng. God liggekomfort. Rommet var rent. Vinduet kunne bare åpnes litt, så det var veldig varmt og dårlig luft på rommet. Frokosten var helt ok. Måtte spørre etter glutenfritt brød begge dagene. Den siste dagen spurte jeg etter glutenfritt brød, men de kom aldri med det. Jeg bodde på dette hotellet også høsten 2019. Da var det veldig mye tull med frokosten. Det har blitt bedre nå syns jeg, men synes det var dårlig at de ikke orket å komme med brød. Jeg vet ikke om jeg blir å bo der igjen, mest sannsynlig ikke. Jeg liker å kunne åpne vinduet. Det varme rommet og den dårlige lufta gjorde at det var vanskelig å sove.

Reisetype: Reiste alene
Takk, AnnHavdalen