Destinia.com
Anmeldt 7. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Hotellet er nyoppusset og med skikkelig bra resultat! Vi (jeg og min søster) hadde tre overnattinger, og da blir det litt tid på hotellet og. Frokostbuffet hadde stort utvalg! Gode senger, godt trykk i dusjen.
Er det noe å sette fingeren på, så er det at wifi-nettet var rett og slett dårlig. Så med andre ord, lite å klage på :)
Hyggelig betjening, godt førsteinntrykk og siste inntrykk ;) vi kommer gjerne igjen!

Takk, Frkdesiree
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Kom til hotellet ca kl 13.45 og fikk sjekke inn med en gang. Rommet var rent,enkelt med to senger,stoler,lite bord,skrivebord,tv,kjøleskap inne i et skap. Badet var bra,med en stor dusj. Sengene var gode. Ikke noe støy inne på hotellet,men støy fra gaten hørtes,men sånn er det når hotellet ligger midt i byen. Frokosten var veldig god med mye forskjellig mat.Hyggelige folk som jobbet på hotellet og smittevernreglene ble fulgt.

Takk, SivHege2013
Anmeldt 12. august 2020

Scandic Grand er mitt foretrukne hotell når jeg er i Tromsø. Hyggelig betjening og fine rom. Spesielt i påbygget del i øverste etg.
God og variert frokost med hyggelig betjening og gode rutiner for smittevern.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Goerild
Anmeldt 11. august 2020

Sentralt beliggende med grei adkomst om man er kjent eller ikke. Personalet som møtte oss var hyggelig. Dessverre dro rommet vi fikk helhetsinntrykket drastisk ned. En ting er at møbler og interiør var gammelt og slitt, det kan man leve med. Det vi fant fullstendig uakseptabelt var det ekstremt dårlige renholdet. Det var ikke bare skitt fra forrige gjest, her var mye gammel skitt og møkk. Stolene hadde ikke sett en støvsuger på lenge, gamle matrester og flekker. Brukte nugattituber under sengen... Flekker på håndklær. Disse var sikkert vasket, men når de ser slik ut bør de byttes ut.. jevnt støvlag overalt bygget opp over tid.
Dagen etter fikk vi et nytt rom, like ikke. På tredje forsøk fikk vi et rom som var rent og bra. Tydelig av nyere standard. Dessverre var det på alle rommene ekstremt varmt uten mulighet for å justere temp..
Vi forventet overhodet ikke eksklusivitet, men vi forventet, ihvertfall i disse covid-19 tider, et rengjort rom.
Vi kommer dessverre ikke tilbake hit.

1  Takk, Ingunn197206