Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 137
Agoda.comUSD 138
Anmeldt 21. september 2020

God og smilende personel ved innskjekking. Parkering av bil rundt hjørnet som ikke tilhørte hotelett. Ok. Fine rom og gode senger. Ligger veldig sentralt i byen. Flott frokost. Fin rengjøring av bord etter bespisning til frokost.

Takk, Jan190444
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Standarden er på det jevne. Bra renhold og ok frokost. Sentral beliggenhet, Storgata er rett rundt hjørnet og det er kort vei til P-anlegg. Dette likte vi ikke: Treg heis. Dårlige hodeputer. Veldig lydt, både fra utsiden og fra korridorene.

Takk, danvidarj
Anmeldt 7. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Hotellet er nyoppusset og med skikkelig bra resultat! Vi (jeg og min søster) hadde tre overnattinger, og da blir det litt tid på hotellet og. Frokostbuffet hadde stort utvalg! Gode senger, godt trykk i dusjen.
Er det noe å sette fingeren på, så er det at wifi-nettet var rett og slett dårlig. Så med andre ord, lite å klage på :)
Hyggelig betjening, godt førsteinntrykk og siste inntrykk ;) vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Frkdesiree
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Kom til hotellet ca kl 13.45 og fikk sjekke inn med en gang. Rommet var rent,enkelt med to senger,stoler,lite bord,skrivebord,tv,kjøleskap inne i et skap. Badet var bra,med en stor dusj. Sengene var gode. Ikke noe støy inne på hotellet,men støy fra gaten hørtes,men sånn er det når hotellet ligger midt i byen. Frokosten var veldig god med mye forskjellig mat.Hyggelige folk som jobbet på hotellet og smittevernreglene ble fulgt.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, SivHege2013