Trip.com
ScandicHotels.comUSD 155
Anmeldt 20. juli 2021

Vi hadde en fin ferie. Hotell er veldig sentralt, nær butikker, shoppingsentre og spisesteder. Familierom er stor og det var perfekt for oss som reiste med barn. Bra frokost og veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte. Anbefaler dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, mariac20212021
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell til bra pris!
Superbra beliggenhet både ifht sentrum, butikker,buss og båthavn. Kort vei fra busstoppet når man tar buss fra flyplassen. Enkelt å finne hotellet.
Hyggelig betjening.

Frokost: dette er frokost på et høyt nivå! Supert allergiutvalg (gluten og laktose), masse deilig fersk varmmat og kaldmat som utvalg. 3 ulike typer egg, pannekaker og glutenfri muffins!! Kaffeautomat!

Rom: helt ok. Litt "kjedelig". Bra renhold! Har tv på rommet, men dessverre ingen smart-tv funksjon. Få tv-kanaler :( Har minikjøleskap.

Takk, Ailiskh
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Her får du et helt greit hotellrom, ikke noe mer men heller ikke noe mindre. Hotellet hadde ikke egen parkering. Den offentlige parkeringen i nærheten av hotellet, var veldig trang, og det var bare så vidt vi fikk kjørt inn- og ut bilen uten å skrape den i begge sidene samtidig. Parkeringsprisen var skyhøy, og det ødela faktisk totalinntrykket. Her burde hotellet ordne bedre avtaler.

Hotellrommet var greit, men badet var nedslitt. Det var også mye feststøy fra utestedet under, så vi fikk ikke sove. Heldigvis var hotellfrokosten god.

Takk, Kjetil S
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Bodde tre netter på dette hotellet i forbindelse med tur til Tromsø. Fikk et supert rom i 8. etasje med store vindusflater. Kort oppsummert er vi veldig godt fornøyde med hotellet. Kjempegod frokost, trivelig betjening med sans for service, sentral beliggenhet - hva mer kan man forvente? Neste gang jeg skal til Tromsø kommer jeg garantert til å bo på dette hotellet!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, LeifG92
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet tidligere, og vært fornøyd. Bestilte derfor på nytt her for en langhelg. Innsjekk tok lang tid, og det var rot med hvilke rom som var rengjort og klare, og hvem som ikke var det. Hadde bestilt standard rom, og fikk dette. Ingen oppgradering selv med Level 3-status i Friends.
Rommet var veldig varmt, og vinduet lot seg kun åpne på klem.
Rommet virket slitt med manglende maling på dørkarmer og vegglister.
Stor og og deilig dusj.

Frokosten var veldig bra, og det samme var betjeningen i frokostsalen.

Ellers var det mye festing og støy på hele hotellet. Utenfor var det støyende festing. I heisene hadde folk sølt øl og annen drikke som gjorde at heisen ikke kunne brukes da vi kom tilbake på kvelden. I korridorene landet tomme ølbokser og matrester slengt. Høy musikk fra rommene var til tider svært sjenerende.

Denne gangen var det lite hyggelig å bo på Grand i Tromsø. Har en ny bestilling i august på Grand, men må innrømme at jeg nå velger å finne et annet hotell.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene