Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 151
Anmeldt 25. juli 2021

Veldig fin tur til Tromsø. Hotellet var veldig fint og familierommet som vi fikk var stort med to soverom. Barna elsket familiekøya på rommet sitt og alle 3 barna fikk god plass. Nydelig frokost med stort utvalg!

Takk, Maria M
Anmeldt 25. juli 2021

Vennlig service, god frokost, god beliggenhet. Heisen er liten og andre gjester kan etterlater lukt av parfyme som kan være ubehagelig for noen. Rommet er litt for varmt i vårt opphold, 22 grader. Kan åpne vinduet men det er gatestøy og måkeskrik. Vil benytte Scandic Tromsø igjen.

Takk, KCiNorge
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok hotell men dårlig luft. Desverre er temperaturen stilt inn på 24 grader. Dette er ikke mulig å justere ned. Varm luft kommer inn på rommet, og vinduet kan bare åpnes litt. Veldig mye bråk fra måker ute. Ikke hotellet for de som liker kjølig soverom

Takk, NorthStar23496048460
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 som er på ferie i Trøndelag, Nord-Norge og Vestlandet denne sommeren, hvor vi startet først i Trondheim, så videre til Mo i Rana, dernest Narvik, så Kirkenes, Honningsvåg (og Nordkapp), Hammerfest og så Tromsø før ferden går videre.

Vi har bodd på Scandic hoteller så langt i alle byer med unntak av i Honningsvåg. Dette hotellet ligger sentralt til i sentrum, men uten egen parkeringsplass. Det nærmeste parkeringshuset ligger noen hundre meter unna, og er det dyreste på hele turen vår.

Det som trakk ned var restauranten som var stengt til middag, og frokosten droppet vi, så den kan vi ikke si noe om. Servicen begynte dårlig, men tok seg opp ved utsjekk rett før avreise.
Alt i alt en er Tromsøværinger mer arrogante enn de øvrige byene nordpå.

Romtips: Unngå Tromsø er vel det beste rådet, dra heller til Kirkenes eller Harstad om mulig.
Takk, HiltonEliteMember
Anmeldt 20. juli 2021

Vi hadde en fin ferie. Hotell er veldig sentralt, nær butikker, shoppingsentre og spisesteder. Familierom er stor og det var perfekt for oss som reiste med barn. Bra frokost og veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte. Anbefaler dette hotellet.

Takk, mariac20212021