Trip.com

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 8. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 30. juli 2021

Sov en natt på hotellet. Fint hotell, noe slitt og «gammelt» rom. Ikke helt fornøyd med renholdet på rommet. Vi sov dessverre dårlig pga støy fra gaten, da hotellet ligger midt i byen. Servicen var ingenting å klage på. Frokosten var kjempebra med godt utvalg

Takk, Karolinebn
Anmeldt 25. juli 2021

Veldig fin tur til Tromsø. Hotellet var veldig fint og familierommet som vi fikk var stort med to soverom. Barna elsket familiekøya på rommet sitt og alle 3 barna fikk god plass. Nydelig frokost med stort utvalg!

Takk, Maria M
Anmeldt 25. juli 2021

Vennlig service, god frokost, god beliggenhet. Heisen er liten og andre gjester kan etterlater lukt av parfyme som kan være ubehagelig for noen. Rommet er litt for varmt i vårt opphold, 22 grader. Kan åpne vinduet men det er gatestøy og måkeskrik. Vil benytte Scandic Tromsø igjen.

Takk, KCiNorge