“Vegetarmat og annerledes cafe”
Anmeldelse av Sivertsens kafé

Sivertsens kafé
Vurdert som nr. 41 av 116 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Sivertsens kafé- og kulturkooperative er byens eneste vegetar-kafé, en muldrende møteplass for folk i alle aldersklasser og en arena for både konserter, poesi, kunst og dans. Er du åpen - vi er det! Dagens kjøkkensjef bestemmer menyen - dvs. menyen varierer fra dag til dag (se menyen på facebook). Konstant er bare at maten er vegan og deilig og stemningen lunt og avslappet. Spisested på dagtid og livlig uteplass på kveldene.
Anmeldt 31 mars 2017

Koselig og helt annerledes cafe enn man forventer seg. Her får du kun servert vegetarmat og baren har mer enn bare kaffe. Menyen er forskjellig fra dag til dag så her blir man overrasket. Skikkelig spennende. Veldig lite sitteplasser da dette er et lite sted. Men verdt en prøve. Vi satt inni den gamle peisen og det var spesielt. Egen atmosfære. Maten var kjempegod. Vi spiste shepherds pie vegetar.Det var en positiv opplevelse for en innbarka kjøttspiser. Anbefaler alle å prøve dette stedet hvis du ønsker en litt annen stil enn vanlige cafeer og spisesteder. Bare husk at det er stengt på mandager.

1  Takk, Moppetrollet
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23 mars 2016

Den eneste vegetarisk restauranten i Tromsø. Nær sentrum av byen, så lett å finne. Bare to retter når vi besøkte. Vi hadde kikerter og tomater, som var litt simpel, men ganske bra. Prisene er svært rimelig for Norge.

Takk, Helen K
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 20 februar 2016 via mobile enheter

Koseligste caféen i Tromsø etter min mening! Veldig gøy og spennende mat. God kaffe, men anbefaler chai te her! Også ett fint sted for å ta ett glass vin, greie priser.

Takk, Sofie K
Anmeldt 15 februar 2016 via mobile enheter

Fant dette stedet bare ved en tilfeldighet og så snart vi fant ut at det var vegansk så måtte vi prøve. Innretningen er veldig trendy og kunstnerisk. Maten var himmelsk!! Begge bestilte vegansk burger, som var fullpakket med alle slags fantastiske smaker og grønnsaker ... Livelig sted. Verdt et besøk.

1  Takk, Victoria S
Anmeldt 7 februar 2016

Særegen, komfortable karakter. Maten var utmerket. Bare en rett tilbys på søndag ettermiddag med denne gangen var det en deilig burger laget av rødbete, hommus og en annen ingrediens som jeg har glemt. Økologisk brus. Lang øl- og vinmeny, selv om jeg ikke hadde noen av dem. Light jazz som spilles på et hyggelig volum. Flott sted for en avslappende stund. Maten blir laget ved bestilling, så det er ikke hurtigmat.

Takk, mariposamonarca2014
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.com. Vis original

Reisende som så på Sivertsens kafé, så også på

Har du vært i Sivertsens kafé? Del dine erfaringer!