“Chilli con carne”
Anmeldelse av Hjemmebane Tromsø

Hjemmebane Tromsø
Vurdert som nr. 41 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 4. september 2021

Stakk innom her for å prøve å få oss mat i tilbudet som det kommer mer og mer av i vårt kjære land. Spis for en hundrings. Vi kom litt etter fristen var godt ut men fikk lov allikevel og benytte oss.

Dagens var chilli con carne jeg prøver å sjekke ut ting som virker skummelt da jeg er mat redd.

Det var en god porsjon og jeg spiste det jeg greide men var nok for sterkt for meg.

Servicen har jeg ingenting å klage på.

Flotte lokaler. Forstår at den kanskje er ganske ny mener noen sa Å på gamle O Learys men det har jeg ikke fasiten på.

Behagelig sted å møtes på og ta en prat. Var skjermer her så antar at det er en slags sportsbar.

Kan anbefale denne.

Takk, Baross

Anmeldt 6. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
John K, Chef på Hjemmebane Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2022

Anmeldt 1. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022

Anmeldt 4. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022

Anmeldt 25. mars 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2022
John K, Chef på Hjemmebane Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2022

Reisende som så på Hjemmebane Tromsø, så også på

Har du vært i Hjemmebane Tromsø? Del dine erfaringer!