“Smakløst”

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 30 av 120 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 26 august 2017 via mobile enheter

Vi opplevde lang ventetid på mat. Når maten endelig kom, var den smakløs. Pasta Carbonaraen smakte ingenting, og virket mer som en pastasuppe i konsistensen. Pasta Raviatta smakte kun av den røkte skinka, ellers ingen ting. Pizzaen var helt grei, men vi har opplevd billigere og bedre pizza andre steder! Vi går ikke tilbake hit.

Takk, André Ø

Anmeldt 25 august 2017

Pastafabrikken er blitt vårt spisested i byen, spesielt siden de server mye lett & god mat. Ikke i den luksuriøse delen av restrang-skalaen, men sentralt og greit. Vi kommer helt sikkert igjen..

Takk, odd-arthur
Anmeldt 24 juli 2017

Fabrikken er vel en god betegnelse på denne plassen. Selvbetjening og kafe-følelse. Pizza var grei på smak men bunnen var vassen og seig. Pasta Arrabiata var helt grei men ikke mer. Går nok forbi neste gang...

Takk, TrondEgil
Anmeldt 21 juli 2017 via mobile enheter

Kjøpte Pizza og den var ordinær, Italian style, til en grei pris. Litt salt, men OK. Kafefølelse med selvbetjening og hentebrikker. Fatøl kun i "fingerbøl" trekker ned. Gode stoler og rolig lokale trekker opp. Helt grei cafe men, med restaurant pris.

Takk, OddBjBakken
Anmeldt 18 juni 2017 via mobile enheter

Bruker ferdigpasta. Det står virkelig ikke i stil til navnet på restauranten. Sausen på våre Neptunpasta og Salmonepasta var vandige og smakte svært lite.

Takk, Eirik Ø

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!