“Gode lunsjretter”

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 6 av 9 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 4. september 2019

Vi spiste en meget god cæsarsalat der - den beste jeg noen gang har smakt! Et greit sted å stikke innom for lunsj - og prisene er også så absolutt akseptabel!

Takk, gerdbw

Anmeldt 14. august 2019

Spiste lunsj her en lørdag. Lite folk, rask servering og god mat. Ingen gastronomisk ut av deg sjæl-opplevelse, men ingeting å klage på.

Takk, Hilde K
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk lyst på pasta og så denne restauranten. Flere ulike sittegrupper, med både lave og høye bord. Mat må bestilles i kassa og du får beskjed når den kan hentes hos kokkene. Greit utvalg av både pastaretter og pizza. Veldig rolig og behagelig stemning. Maten smakte, store porsjoner.

Takk, 68marit
Anmeldt 3. august 2019

Det er ikke veldig billig og definitivt ikke veldig god mat! De skriver hjemmelagde kjøttboller, som smaker og ser ut som om de er fra ferdig-mat disken i butikken. Generelt var maten både kjedelig og smakløs, og man trenger mye pepper og salt bare for å få litt smak! Anbefaler definitivt ikke denne restauranten, spar heller pengene dine og gå på en bra annen restaurant!!

Takk, milla f
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Pastafabrikken 2 ganger i løpet av vårt Tromsøopphold - det ble nesten et ståsted. Hyggelig og serviceinnstilt betjening, god mat, rikelige porsjoner og kjapp tillaging. Konseptet passet oss godt, og prisene var også helt innafor. Kommer gjerne igjen hit for et godt måltid mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, eigilm2013

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!