“«Vassent»”

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 8 av 15 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 21. juli 2020

Upersonlig service, smakløs og «vassen» pastarett. Vi ble pekt ut bordet vi hadde fått reservert. Gulvet var fullt av matrester. Sjelden opplevd en restaurant med så lite fokus på gjesten. Skjerp dere, både i restauranten og på kjøkkenet.

1  Takk, GeirH1972

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god kremet fiskesuppe, mye smak og forskjellig sjømat i suppa. Servert med stekt brød og nydelig smør (hjemmelaget??)

Smart bestillingsystem ved å bestille via telefon og betale med vipps.

Trivelig betjening

Kan anbefales

Takk, 500vegardf
Anmeldt 5. juli 2020

Familie på fem, vi bestilte tre pizza og to pasta. Den ene pizzaen ble servert og spist i sin helhet uten at de andre rettene ble servert. Etter hvert hentet vi de andre rettene selv fra kjøkkenet, pastaen var da blitt kald. Da det ble påpekt ble pastaen varmet opp, men vi fikk ikke så mye som en beklagelse.

2  Takk, Lars H
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte pasta bolognese. Dette var kun kokt spaghetti med en vannete kjøttsaus på. Finhakket kjøttdeig og utvannet tomatsaus? Veldig smakløst, og man måtte betale 20kr ekstra for parmesan. På et allerede overpriset sted var dette skuffende. Prisene var høye i forhold til det man fikk. Det liknet på en kantine, og maten var tilsvarende, om ikke dårligere (har spist bedre mat i kantiner før).
Man kunne også betale mer for ekstra kjøtt. Jeg ble usikker på om retten ikke hadde nok kjøtt i utgangspunktet? Jeg bestilte ikke ekstra kjøtt, men angret på dette. Ekstra kjøtt kostet 24kr. Så for ekstra kjøtt og parmesan hadde en rett med litt kokt spaghetti kostet 219kr uten drikke.
Bruk penger et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, simness
Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Her får du rask mat, hovedsakelig pizza og pasta, til en OK pris. Fin atmosfære, og god mat. Har vært her flere ganger, men noen år siden sist. Pizzaen var god denne gangen også, og jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, hoha2014

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!