“Det var kjempe god mat og”
Anmeldelse av Pastafabrikken

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 8 av 15 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Det var kjempe god mat og flott service! Jeg blir helt klart å dra hit flere ganger☺️ 11/10, ble go og mett

Dato for besøk: september 2020
Takk, EmmaSofieW

Anmeldt 1. august 2020

Spiste lunsj her i dag og ble positivt overrasket.

Restauranten er romslig med gode sitteplasser. Bestillinger gjøres via app, utvalget var godt og maten kom raskt.

Vi spiste nydelig mozerellasalat og bra vegetar-spagetti (kinesisk). Litt skuffet over vegetar-spagetti fordi den ikke var italiensk, men retten var bra. God cappucino.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Camper89187
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk hit en gjeng - mest pga barna. Fint opplegg med QR kode bestilling (men dropp driks funksjon når gjestene gjør jobben). Det stengte kl 2100, og da blinket de med lysene i restauranten... Pasta med Chorizo var god, og pasta med scampi, kreps mm var veldig god. Vår sønn likte spagettien fra barnemenyen. Åpent kjøkken, helt ok service.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 26. juli 2020

Upersonlig spisested. Mat måtte bestilles via app. Ingen kontakt med personale uten at de bar maten til bordet. Ganske god mat.

1  Takk, sussiho
Anmeldt 21. juli 2020

Upersonlig service, smakløs og «vassen» pastarett. Vi ble pekt ut bordet vi hadde fått reservert. Gulvet var fullt av matrester. Sjelden opplevd en restaurant med så lite fokus på gjesten. Skjerp dere, både i restauranten og på kjøkkenet.

1  Takk, GeirH1972

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!