“Deilig mat, overrasket servitør”
Anmeldelse av Pastafabrikken

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 10 av 21 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle ha lunsj og fant Pastafabrikken på Tripadvisor.
Vi bestilte lasagne alle tre og den var veldig god. Sausen var også deilig, derfor spurte en av oss etter en skje. Da fikk hun spørsmålet «til hva». Litt forfjamset svarte hun «for å få med den gode sausen. Så fikk hun skjeen.
Vi så på hverandre og begynte å le. Så lot vi den samme skjeen gå på rundgang. Vi ville jo alle ha sausen, men risikerte ikke å sette servitøren i en vanskelig situasjon igjen;)

Takk, arildth

2024 av 719 anmeldelser

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Knall god suppe og pasta. Vi hadde også en god rose vin til som var godt avkjølt og perfekt! God og rask service, selv om det var relativt fullt denne mandagen i juli.

1  Takk, tjaum
Anmeldt 29. juni 2021

Veldig sint, godt voksen dame som utstråler generell misnøye med tilværelsen var den første ansatte vi fikk øye på. Vi smilte og sa hei, fikk et muggent blikk tilbake. Hun var ikke glad for å få kunder. Det er merkelig å komme til et serveringssted der man føler seg uønsket. Hun labbet rundt og virket irritabel, overfor alle på bordene rundt. Vi ba om at bordet vi satt ved kunne tørkes over (det var skittent) og hun ble ekstra lite hyggelig av den henvendelsen, og klasket en våt klut demonstrativt på bordet, som ikke ble nevneverdig renere. Vi turte ikke kommentere det.
En yngre dame gjorde sitt beste for å yte service, hun sprang rundt og var hyggelig med alle. Men vi overhørte at hun ble surt tilsnakket av "den eldre" damen. Stakkars jente.
Maten var helt grei, men vi går ikke tilbake dit.

1  Takk, Road801166
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Dårlig service og mat som var under middels. Vi bestilte en pizza og en pastarett. Ingen av disse smakte særlig godt. Vil ikke anbefale dette stedet videre.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 711petterm
Anmeldt 15. mai 2021

Maten derimot er ikke like god - veldig smakløst. I tillegg så brukte jeg ca 15 minutter å bestille mat fordi de bruker veldig tungvint nettside som kræsjer lett. Vanskelig å få tak i ansatte og man føler seg veldig ignorert, selv når man står foran betalingsautomat og venter på hjelp.

Hele opplevelsen var såpass tungvint og skuffende at en kjip burgerking er bedre.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, roaldarned

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!