“Hyggelig atmosfære og okei mat ”
Anmeldelse av Pastafabrikken

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 10 av 21 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg var her til middag. De har glutenfri pasta, men ikke pizza. Kusina hadde vanlig pasta og sa den var helt grei. Bestilte noe med chili, men var ikke noe sterk. Hadde god smak. Jeg bestilte glutenfri med fløtesaus. Dessverre lite smak på sausen, så salta og pepret mye.
Veldig hyggelig atmosfære og lokale. Hyggelig betjening.
Vi kunne gjerne dratt tilbake.

Takk, Ailiskh

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fabrikk-feeling på pastafabrikken. Testet tre pastaer, uten å bli veldig imponert. Kjedelig, smakløs pasta. Dette lager du veldig mye bedre hjemme. Ok lokale, men maten er både for dyr og for dårlig. Styr unna. Pizzaen var mest ok. Desserten helt middels og «ferdigkjøptsmak».

1  Takk, 803annegrethed
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle ha lunsj og fant Pastafabrikken på Tripadvisor.
Vi bestilte lasagne alle tre og den var veldig god. Sausen var også deilig, derfor spurte en av oss etter en skje. Da fikk hun spørsmålet «til hva». Litt forfjamset svarte hun «for å få med den gode sausen. Så fikk hun skjeen.
Vi så på hverandre og begynte å le. Så lot vi den samme skjeen gå på rundgang. Vi ville jo alle ha sausen, men risikerte ikke å sette servitøren i en vanskelig situasjon igjen;)

Takk, arildth
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Knall god suppe og pasta. Vi hadde også en god rose vin til som var godt avkjølt og perfekt! God og rask service, selv om det var relativt fullt denne mandagen i juli.

1  Takk, tjaum
Anmeldt 29. juni 2021

Veldig sint, godt voksen dame som utstråler generell misnøye med tilværelsen var den første ansatte vi fikk øye på. Vi smilte og sa hei, fikk et muggent blikk tilbake. Hun var ikke glad for å få kunder. Det er merkelig å komme til et serveringssted der man føler seg uønsket. Hun labbet rundt og virket irritabel, overfor alle på bordene rundt. Vi ba om at bordet vi satt ved kunne tørkes over (det var skittent) og hun ble ekstra lite hyggelig av den henvendelsen, og klasket en våt klut demonstrativt på bordet, som ikke ble nevneverdig renere. Vi turte ikke kommentere det.
En yngre dame gjorde sitt beste for å yte service, hun sprang rundt og var hyggelig med alle. Men vi overhørte at hun ble surt tilsnakket av "den eldre" damen. Stakkars jente.
Maten var helt grei, men vi går ikke tilbake dit.

1  Takk, Road801166

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!