“Lasagne”

Pastafabrikken
Vurdert som nr. 10 av 21 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Pastafabrikken ligger midt i Tromsø sentrum innen gangavstand fra byens hotell, butikker og severdigheter. Med alt fra enkle retter til middagsbespisning tilbyr stedet er etterlengtet pusterom. Menyen er italiensk med klassikerer som pizza, og pasta på kjente og nye måter.
Anmeldt 4. september 2021

Hadde oss litt ettermiddagsmat her en dag før jeg skulle til fjells med neste venn. Da bestemte vi oss for italiensk mat mens kompisen min gikk for pasta carbonara satset jeg på lasagne. Begge var stor fornøyd med maten.

Den kom fort det var god service der og lokalene er veldig hyggelige.

Har ikke noe mer på hjertet. Kan trygt anbefale dette flotte spisestedet i Tromsø min fødeby.

Takk, Baross

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte å bestille bord på Pastafabrikken da vi var på Tromsøtur! Kan anbefale alle å gå dit. Alle ble fornøyde med maten- pizza og pasta og suppe og godt brød. Her er det mye å velge i for store og små. God plass og rent og en veldig hyggelig atmosfære.

Takk, Tuuttaj
Anmeldt 1. august 2021

Ble møtt av en servitør som som opptrådte på ingen måte imøtekommede. Måtte rydde av bordet selv da servitøren kun kommenterte at det ikke var gjort.
Maten kom etter om lag 20 min. Før den ble servert sto den på disken i 5 minutter. Vannet som ble bestilt samtidig som maten ble ikke servert før pastaen var fortært.

1  Takk, A882BFtinag
Anmeldt 1. august 2021

Fikk en følelse av å ikke bli sett av betjeningen. Bestilte en flaske vin, men fikk ingen testing av vinen. Fikk ikke tilbud om ekstra krydder og parmesan. Virket ikke som om de brydde seg om sine kunder. Smakløs carbonara. Vil ikke anbefale restauranten.

1  Takk, 9lsHa62
Anmeldt 27. juli 2021

Pasta carbonara var med en grusom saus som minnet mer om ubehandlet fløte itillegg var det kokt smårettskinke som skulle være bacon. Absolutt ikke å anbefale...

1  Takk, M1375ASrobinm

Reisende som så på Pastafabrikken, så også på

Har du vært i Pastafabrikken? Del dine erfaringer!