“Søndagstur”

Vurdert som nr. 1 av 3 Kaffe og te i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

En av ca tre kaffe steder som er åpent på en søndag. God og kraftig americano kaffi og helt grei kanelbolle. Bra service. Savner litt det karakteristiske koselige barista preget av utvalget og fremstilling av kaffe produkter. Lokalet i seg selv var åpent og enkelt, og kunne mer minne om en krysning mellom leseområdet på et bibliotek og et oppusset ventehall for bussen. Absolutt et greit sted for en kaffi og finne varmen midt i sentrum, men som sagt så savner jeg personlig en litt mer personlig og koselig atmosfære. Alt i alt kan man si at dette er et bra sted for en kaffi, men vet om bedre.

Takk, Chrizz S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Gikk gatelangs og skulle ha frokost. Vi så dette stedet, gikk inn og bestilte kaffe, eplemost, toast og litt annet - for en kaffe! Nydelig! Terningkast 6! En god frokost, hyggelig sted som anbefales !

Takk, Christopher B
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Det er vel ikke så mye å si. Kaffen der var helt fantastisk god. Tok en dobbel latte og en cortado. Perfekt tilberedet, god og vennlig service, og kjempegodt fersk bakverk ved siden av.

Takk, TerjeM
Pål E, Owner på Kaffebonna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Tusen takk :-)

Anmeldt 14 august 2017 via mobile enheter

Stakk tilfeldig innom, første besøk her. Helt grei kaffe og mat, men prisen var altfor høy. Servicen var dårlig, mer opptatt av "flørting" internt blant noen av ansatte, enn av kundene. Anbefales ikke.

1  Takk, Trine F
Anmeldt 12 august 2017 via mobile enheter

Stakk innom og hentet en trippel is-latte og to kopper varm sjokolade til barna.

Prisen ligger på rundt 50 kr koppen, men smaken er veldig god og dermed verd prisen. Kaffen de bruker er kjempegod, og laget med kjærlighet til kresne kunder. Selv sent på ettermiddagen har de er godt utvalg av kaker til salgs. Barna mine likte kakaoen, men den ble litt mektig for min yngste

Takk, KEGillesen

Reisende som så på Kaffebonna, så også på

Har du vært i Kaffebonna? Del dine erfaringer!